23 مرداد 1400 - 8:35 ب.ظ

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس میزبان وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم

زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون خبرداد.

به گزارش عصر اصفهان به نقل از ایمنا، شیخی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز میزبان بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود وی حدود ۲ ساعت و نیم در کمیسیون حاضر شد و برنامه‌های خود را ارائه کرد همچنین نمایندگان هم انتظارات و دغدغه‌های خود در حوزه سلامت را مطرح و بیان کردند.

وی افزود: مباحثی که به نوعی به طور مستقیم و غیرمستقیم با حوزه سلامت مرتبط است از جمله اولویت مدیریت بحران کرونا، اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، کنترل بیماری‌های غیر واگیر، پیگیری تعارض منافع، استخدام و جذب نیرو و مطالبات کادر درمانی، عدالت محوری و اصلاح رویکرد وزارت بهداشت با اولویت بخشیدن به سلامت محور بودن و پیشگیری و بهداشت تا درمان محوری در این نشست مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از وزیر پیشنهادی این است که با تمام وجود و مدیریت جهادی وارد میدان عمل شود و تیم تخصصی پای کار داشته باشد و آنچه که مهم است و باید عملیاتی شود اجرای دقیق، درست و به موقع قوانین است.

 

103

کد خبر: 28777

منبع: ایمنا

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0