23 مرداد 1400 - 12:00 ق.ظ

پایان مرداد آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان اعلام کرد: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا پایان روز یکشنبه 31 مردادماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، بهروز مهدلو مدیرکل امورمالیاتی استان اصفهان با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، و تقدیر و تشکر از فعالان اقتصادی که نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی مطابق با میزان درآمد و هزینه واقعی خود اقدام نموده اند، با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا بیان داشت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا پایان روز یکشنبه 31 مردادماه تمدید شد.
وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، موعدهای مقرر در مواد 116،110،80،57 و126 قانون مالیات‏های مستقیم که مهلت انقضای تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سررسید پرداخت مالیات آنها تا پایان تیرماه می باشد به مدت یک ماه تمدید می گردد. همچنین کلیه مهلت های رسیدگی سنوات قبل که انقضای آن ها از پایان تیرماه لغایت پایان شهریور ماه می باشد به مدت یک ماه تمدید می گردد.
مهدلو، برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی را منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی دانست و بیان داشت: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR ارسال و مالیات خود را پرداخت نمایند.
مدیرکل امورمالیاتی استان اصفهان همچنین با اشاره به تمهیدات بعمل آمده در زمینه استفاده مودیان از تسهیلات ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی گفت: مودیان مالیاتی می بایست جهت استفاده از تسهیلات ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی از طریق درگاه ملی مالیات اقدام نمایند.

کد خبر: 28774

منبع: روابط عمومی امور مالیاتی استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0