23 مرداد 1400 - 10:00 ق.ظ

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مخالفت نمایندگان با تقسیم بندی اصفهان

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به مخالفت با تقسیم اصفهان اشاره کرد و گفت: زمانی که مسائل با مناطق اطراف اینگونه گره می‌خورد با تفکیک و سیاسی کردن موافق نیستیم زیرا هردو طرف ضرر می‌کنند.

به گزارش عصراصفهان، طغیانی افزود: زمانی که مسائل با مناطق اطراف اینگونه گره می‌خورد با تفکیک و سیاسی کردن موافق نیستیم زیرا هردو طرف ضرر می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئله آب استان نیاز به یک طرح کامل و اقدامات جامع و متفق‌القول دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: سلسله اقدامت مربوطه در نظر گرفته شده عبارت است از شفاف سازی منابع از سرچشمه تا باتلاق گاوخونی، میزان مصارف، تعریف چشم‌انداز کشاورزی و مصرف آب شرب و… است. گام بعدی مدیریت مشترکان است.

طغیانی به مسئله آلودگی استان اشاره کرد و افزود: اصفهان سامانه رصد دائمی و پایش هوا ندارد و بازرسی‌ها تصادفی است، بنابراین بودجه‌ای برای این موضوع از سازمان‌های مختلف جذب شده است.

وی در خصوص انتخاب استاندار اصفهان گفت: استاندار اصفهان باید در سطح مسائل و عظمت استان، صنعت و نقش آفرینی مردمش باشد که روابط ملی خوبی هم داشته باشد. به تجربه ثابت شده که استانداران بومی در اصفهان موفق تر عمل کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصفهان سرمایه گریز نیست، افزود: زیرا تمام نیازمندی‌های تولید صنعتی را این استان به خوبی می‌تواند تأمین کند و مشکل استان در فضای کسب و کار است که متوسط از کشور پایین‌تر است. البته جذب سرمایه باید با سند آمایش سرزمین منطبق باشد.

 

 

204

 

کد خبر: 28726

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0