22 مرداد 1400 - 5:27 ب.ظ

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

هوای اصفهان هفته پایانی مرداد خنک می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش سه درجه‌ای دمای هوای استان اصفهان از روز یکشنبه تا پایان مرداد خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تعدیل دمای هوای استان در هفته آینده گفت: از روز یکشنبه همچنین در مناطق شمال و شمال شرق از جمله شهرستان‌های اردستان و نائین وزش باد به خیزش گرد و خاک محلی منجر می‌شود، اما وقوع این پدیده در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار نمی‌رود.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده جوی آرام و پایدار در سطح استان حاکم است، افزود: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و در نیمه غرب و جنوب اصفهان به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

104

کد خبر: 28713

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0