21 مرداد 1400 - 4:09 ب.ظ

سپاه‌ منصور:

لطفا واکسن بزنید و نترسید

فریده سپاه‌منصور هنرپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در ایام کرونایی گفت: در حال حاضر دو دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌ام و مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی به تهیه‌کنندگی احمد زالی هستم که بزودی اخبار و اطلاعات بیشتر آن توسط روابط عمومی مجموعه منتشر خواهد شد.

به گزارش عصراصفهان، سپاه‌ منصور با اشاره به وسواس تلویزیون در زمینه تولیدات مجموعه‌ها افزود: از آنجایی یکه تلویزیون با وسواس فیلم‌ها را برای نمایش انتخاب می‌کند تا با شکست مواجه نشود این فیلمنامه را با خیال راحت‌تری پذیرفتم. با وجود اینکه فیلمنامه‌های کنونی تقریبا شبیه به یکدیگر شده‌اند، اما این فیلمنامه به نظر من از بقیه فیلمنامه‌ها جذاب‌تر بود. بازیگر مجموعه تلویزیونی «نون خ ۱» با اشاره به وضعیت دستمزد‌ بازیگران اظهار داشت: به دلیل دوری ۱۷ ماهه و عدم فعالیت در عرصه بازیگری اطلاع دقیقی از وضعیت دستمزد‌های همکارانم ندارم، اما می‌توانم بگویم که به تبع بالارفتن قیمت‌ها در همه موارد تهیه کنندگانی که با آن‌ها کار می‌کنیم این مهم را قطعا در نظر دارند. سپاه‌منصور با اشاره به بیماری زمینه‌ای خود عنوان کرد: حدود ۱۷ ماه به دلیل کرونا و مراقبت از خود که درگیر بیماری دیابت هستم، فعالیتی انجام نداده بودم و این عدم فعالیت برایم ناراحت کننده بود و به لحاظ روحی تحت فشار زیادی بودم تا اینکه از طریق موسسه هنرمندانِ پیشکسوت واکسینه شدم و امکان فعالیت جدیدی را خواهم داشت.

وی با اشاره به تزریق دو دوز واکسن کرونا بیان کرد: بعد از تزریق واکسن برای دوز اول هیچگونه عوارضی را مشاهده نکردم، اما بعد از تزریق نوبت دوم کمی دچار سرگیجه شدم. بازیگر سریال «امام علی (ع)» تاکید کرد: من فکر می‌کنم بخش زیادی از افرادی که نسبت به تزریق واکسن گارد دارند، در کل از آمپول می‌ترسند در حالیکه واکسن هیچ احساس دردی را در بدن ایجاد نمی‌کند. من به همه افرادیکه هنوز واکسن نزده‌اند و نسبت به دریافت آن دافعه دارند توصیه می‌کنم که حتما سریعتر این کار را انجام بدهند و درگیر نوع واکسن هم نباشند. این هنرپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون همچنین بیان کرد: من به شخصه اگر برای ادامه فعالیت‌هایم عجله‌ای نداشتم، حتما منتظر واکسن برکت می‌ماندم. فریده سپاه منصور با اشاره به اهمیت تزریق واکسن اضافه کرد: با تزریق هر نوع واکسن، حداقل خود را از مرگ نجات داده‌اید. بودن یا نبودن، مسئله این است.

 

 

102

کد خبر: 28673

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0