20 مرداد 1400 - 8:00 ق.ظ

مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران خبر داد:

اصفهان اولین قطب پارک فناوری پزشکی هسته ای کشور می شود

 مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران در مراسمی بمنظور گرامیداشت روز خبرنگار که  در سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، با ابراز قدردانی از همراهی و تلاش خبرنگاران در طول پانزده سال فعالیت از بدو تاسیس پروژه های قلب شهر اصفهان و شهرک سلامت، نقش خبرنگاران در انعکاس واقعیات با اندیشه و باورهای درست و به دور از هیجان خبری را ارزشمند توصیف نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر اصفهان، مسعود صرامی اظهار کرد: اگر شما خبرنگاران نبودید ما باید راه طولانی تری طی می کردیم، اما شما با انتشار واقعیات و به دور از هیجان خبری، حق را ناحق و ناحق را حق نکردید. از شما سپاسگزارم و بخشی از فکر امروز خود را مرهون خدماتی میدانم که خبرنگاران انجام دادند.

صرامی در بیان اهمیت معانی آیات قرآنی و توجه به رهنمود الهی، لزوم انطباق عنصر فعل خود با این آیات را مطرح کرد و گفت: چرا نتوانسته ایم همان کلامی که در سرود ملی کشورمان هست را برای مردم، فراهم نماییم تا سرود ملی ما نمادی از آنچه در عصر حاضر و در دوران انقلاب اسلامی به وجود آمده است، باشد. وی افزود: درخواست من این است  که خوشحالی مردم برای دسترسی آنها به امکانات، رفاه و موفقیت در توسعه و آبادانی کشور باشد و نه صرفا یک مسابقه فوتبال.

مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران در توضیح اقداماتی که توسط این هلدینگ انجام شده است، اظهار کرد: روزانه ۲ میلیون لیتر آب تصفیه شده از آب خاکستری تولید می کنیم و آب مصرفی فضای سبز، تهویه و سرویس های بهداشتی از همین محل تامین می شود. به گفته او، اگر هزار واحد در اصفهان چنین اقدامی در زمینه مصرف و بازچرخانی آب انجام می دادند، ۷۲۰ میلیون متر مکعب آب تولید می کردند؛ معادل آبی که برای جاری بودن زاینده رود نیاز است، بنابراین، اگر درایت داشتیم می توانستیم زاینده رود را پر آب ببینیم و این میراثی که به امانت به ما سپرده شده را برای فرزندانمان حفظ کنیم.

مسعود صرامی در صحبت از خدمات بهداشتی و درمانی که در شهرک سلامت ارائه می شود، با اعتقاد به اینکه دولت در حوزه درمان موفق نخواهد شد مگر اینکه بخش خصوصی را در کنار خود قرار دهد، بیان کرد: در واقع دولت بدون کمک بخش خصوصی و بخش خصوصی بدون همراهی دولت موفق نخواهند شد. ما در نقاط محروم شهر اصفهان، غربالگری مردم را شروع کرده ایم تا از بیماری هایی مثل سرطان پیشگیری کنیم و برای دستیابی به اهدافی که در حوزه سلامت و پیشگیری از بیماری ها تعریف کرده ایم، نیاز به همراهی دولت داریم اما تاکنون این همراهی اتفاق نیفتاده است. وی در بیان اهمیت پیشگیری گفت: بجای درمان های طولانی و پرهزینه ای که چندان در زنده ماندن بیمار هم تاثیری ندارد، سعی کنیم، کسی بیمار نشود.

وی از احداث اولین قطب پارک فناوری پزشکی هسته ای در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: تنها پارک فناوری هسته ای است که می تواند کشور را از اقتصاد نفتی و وابستگی به چاه های نفت بی نیاز کند و با فعالیت پارک فناوری پزشکی هسته ای، اصفهان سرآمد شهرهای دیگر خواهد شد. همچنین، فرصتی برای کمک به شرکت های دانش بنیان است تا اتفاقات بزرگی رقم بزنند. در حالی که شهرک های علمی و تحقیقاتی دولتی نتوانسته اند، انجام دهند.

صرامی با اذعان به اینکه گذشت زمان و تهیه فرایند طولانی تهیه اعتبار مانع از اجرای طرح ها می شود، توجه به ارزش زمان و فرصت هایی که از دست می رود را یادآور شد و در ادامه افزود: در بین 30پروزه بزرگ توسط شرکت پرستیژلند، پروژه سیتی سنتر کوچکترین اثر اجتماعی برای شهر اصفهان است.

وی، احداث پنج سینمای روباز و سربسته برای شهر 120هزار نفری بهارستان، تجهیزات تامین برق سیتی سنتر بدون استفاده از برق شهر، احداث هتلی در کنار شهرک سلامت برای استقرار خانواده های بیماران و دیگر پروژه های عظیمی که توانسته علاوه بر دسترسی مردم به خدمات در اشتغالزایی نیز موثر باشد را، بخشی از اتفاقات خوب در زندگی مردم عنوان کرد و گفت: من همچنان سهم خود را برای شهر انجام می دهم. اگر کسانی در این زمینه کوتاهی می کنند، مدیون مردم خواهند بود.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: خداوند امانت قلم را به شما داده تا مردم را نسبت به حق مدنی خود بیدار کنید و خوشحالیم که برخی از مسئولان متوجه شده اند که راه نجات کشور نه نفت و نه آمریکاست، زیرا آمریکا به منافع اقتصادی خود می اندیشد. چنانچه، افغانستان را تنها گذاشت.

مسعود صرامی در بخش دیگری از سخنان خود، از شهرک سلامت، بعنوان قطب اصلی درمان سرطان نام برد و ابراز امیدواری کرد که از فرصت های پیش رو یتوانیم بخوبی استفاده کنیم.

وی با بیان  اینکه دولت در زمینه کنترل کرونا نیز کوتاهی کرده است، از ارسال پیام های متعدد به وزیر بهداشت خبرداد و گفت: تاکنون هیچ پاسخی از سوی وزیر دریافت نکرده است.

مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران با تاکید براینکه می توانیم دولتمردان را بیدار کنیم تا دست به دست بخش خصوصی بدهند و اتفاقات بزرگی رقم بزنند، اظهار کرد: این شرکت ۲۴ کارخانه تولیدی دارد، بدون اینکه بدهی به دولت داشته باشد، در عین حال، سوبسید، ارز دولتی و وام بانکی دریافت نکرده و توانسته یازده ابر پروژه برای کشور بدون اعتبارات بانکی و دولتی راه اندازی نماید. با این نگرش که این شروع کار ما بوده تا در واقع هرآنچه یک شهر برای تکامل نیاز دارد را تحقق بخشیم.

مسعود صرامی در پایان با تجلیل از خبرنگاران، توصیه کرد: اطلاعات را بگیرید و منعکس کنید، شاید فرزندانمان بهتر زندگی کنند.

 

کد خبر: 28564

نویسنده: فرزانه افسرطه

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0