18 مرداد 1400 - 1:32 ب.ظ

کرونا و کاهش مصرف لوازم آرایشی

رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی استان اصفهان گفت: مصرف لوازم آرایشی در بانوان به دلیل زدن ماسک بسیار کاهش داشته است.

به گزارش عصر اصفهان، جعفر اطیاری، رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی استان اصفهان، اظهار کرد: مصرف لوازم آرایشی در دوران کرونا به دلیل زدن ماسک در بانوان بسیار کاهش پیدا کرده و بازار لوازم آرایشی با رکود بی سابقه‌ای مواجه است.

وی افزود: تعریق بالا و گرم شدن هوا موجب شده که بانوان زیر ماسک از لوازم آرایشی استفاده نکنند.

 اطیاری افزود: در استان واردات لوازم آرایشی و بهداشتی صورت نمی گیرد و تنها مواد اولیه وارد می‌شود و به دلیل تحریم هیچ برندی از خارج وارد نمی‌شود.

رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی استان اصفهان درمورد صادرات لوازم آرایشی و بهداشتی در استان گفت: تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران نو پا است و هنوز جا نیوفتاده و هیچکس طالب جنس ایرانی در خارج از کشور نیست و شاید در آتیه شاهد صادرات باشیم.

اطیاری خاطرنشان کرد: نظارت بر قیمت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی بر عهده صنعت و معدن است و بر مبنای موادی که استفاده می‌شود قیمت گذاری می‌کنند.

رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی استات اصفهان اظهار کرد: متاسفانه با قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی از چین مواجه هستیم و دولت باید در کلانشهر تهران جلوی قاچاق را بگیرد.

اطیاری درباره حمایت از صنف لوازم آرایشی و بهداشتی بیان کرد: هیچ گونه حمایتی از این صنف در اوضاع کرونا نشده است، در حال حاضر هر کسی می‌تواند در استان اقدام به سرمایه گذاری و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی کند و مجوز‌های خود را از اتحادیه لوازم آرایش و بهداشتی و تایید غذا و دارو را بگیرد.

104

کد خبر: 28491

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0