17 مرداد 1400 - 4:33 ب.ظ

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دومین بیمارستان مُجهز تنفسی ارتش در اصفهان احداث می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش از آغاز احداث دومین بیمارستان مُجهز تنفسی ارتش در اصفهان خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان؛ امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری، روز یکشنبه در بازدید از بیمارستان یکصد تختخوابی صحرایی ارتش منطقه اصفهان افزود: مقدمات احداث دومین بیمارستان ارتش در این خطه به درخواست استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فراهم شده است.

وی ادامه داد: مراتب درخواست به اطلاع فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران رسید و پس از کسب دستور در این سفر، عملیات احداث این بیمارستان دائمی آغاز می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: در چند ماه سال جاری چهار بیمارستان صحرایی در شهرهای اصفهان، تهران، زاهدان و خاش ویژه بیماران تنفسی توسط نیروی زمینی ارتش احداث شده است.

وی ادامه داد: ۲ بیمارستان خاش و زاهدان بصورت دائمی احداث شده‌ و بیمارستان اصفهان بعنوان مرکز تجمیع واکسن کرونا تغییر کاربری داده است.

امیر حیدری به سایر اقدامات ارتش در مواجهه با بیماری کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه مبارزه با کرونا همچنین ۱۲ هزار کادر درمانی و ۲۸ بیمارستان نیروی زمینی بکارگیری شدند و در مقابله با این‌ بیماری در حال نقش‌آفرینی هستند.

 وی گفت: نیروی زمینی ارتش در راستای تامین آب مورد نیاز مردم شهرها و روستاهای دارای تنش آبی در بخش اقدامات کوتاه‌مدت خود از طریق آبرسانی با تانکر و در حوزه اقدامات بلندمدت و زیربنایی از طریق لوله‌کشی، فعالیت‌های مردم‌یاری خود را دنبال می‌کند که از جمله این اقدامات احداث مسیر ۹۰ کیلومتری لوله‌کشی آب شهرستان زابل و اقدامات بسیار خوب دیگر در خوزستان است.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این بازدید از خدمات ارتش در استان و ایجاد مراکز قرنطینه و واکسیناسیون تقدیر کرد و گفت: احداث یک مرکز تنفسی دیگر در کنار اورژانس بیمارستان الزهرا(س) می‌تواند به‌عنوان بخش تنفسی حاد، امکان پذیرش بیماران تنفسی و ارائه خدمات را بیشتر کند.

 دکتر طاهره چنگیز ابراز امیدواری کرد که استمرار این کمک‌ها و تحقق شعار “ارتش فدای ملت” به آینده بهتر کشورمان کمک شایانی کند.

 فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان‌های تنفسی نزاجا نیز در این‌ مراسم‌ اظهار کرد: احداث بیمارستان مجهز تنفسی حسب دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش در اسرع وقت و با بهره‌گیری از تجربه احداث بیمارستان‌های خاش و زاهدان دنبال می‌شود.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی افزود: می‌کوشیم با استفاده از تجربیات گذشته، بیمارستانی مستحکم، دائمی و مجهز برای خدمت به مردم اصفهان آماده شود.

امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز یکشنبه به‌منظور بازدید از آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش، بررسی آمادگی ارتش در اصفهان برای میزبانی مسابقات ارتش‌های جهان و بازدید از طرح‌های مردم‌یاری ارتش در این منطقه به شهر اصفهان سفر کرد.

در این بازدید امیرمحسن آذرافروز ارشد آجا در استان اصفهان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز و مُجری احداث بیمارستان‌های تنفسی نزاجا حضور داشتند.

104

کد خبر: 28451

منبع: ایرنا

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0