17 مرداد 1400 - 10:33 ق.ظ

میزان شهریه مدارس اصفهان در سامانه mosharekatha.ir اعلام شد

در حال حاضر میزان شهریه به مدارسی که اطلاعات خود را در سامانه وارد کرده باشند ابلاغ شده است، بنابراین مدارس و واحدهای آموزشی می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در آدرس mosharekatha.ir پس از ورود به سامانه، از منوی مدارس و آموزشگاه‌ها نسبت به دریافت پوستر شهریه اقدام کنند.

به گزارش عصر اصفهان، وحید محمودی رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تشریح آخرین جزئیات ابلاغ شهریه مدارس و مراکز پیش‌دبستانی غیردولتی و نحوه حق اعتراض به پوستر شهریه، گفت: اگر مدرسه‌ای به شهریه ابلاغی معترض باشد قبل از تأیید پوستر شهریه باید گزینه ثبت اعتراض را بزند تا اعتراض وی در سامانه ثبت شده و برای بررسی نهایی به وزارت آموزش و پرورش ارسال شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: برای دیدن پوستر شهریه مدارس غیردولتی لازم است، واحدهای آموزشی وارد سامانه مورد نظر شوند تا پرینت را از پوستر بگیرند و برای تأیید به اداره آموزش و پرورش ناحیه و منطقه مراجعه کنند.

  • درصد میانگین شهریه امسال کمتر از سال گذشته است

محمودی اضافه کرد: شهریه‌های مصوب صرفاً برای ارائه برنامه‌های درسی هفتگی مدارس مطابق شواری عالی وزارت آموزش و پرورش است و ساعات فوق‌برنامه درسی مندرج در الگوی تعیین شهریه است، شهریه مدارس غیر دولتی روز پنجشنبه به آموزش و پرورش استان اصفهان ابلاغ شده است، درصد میانگین شهریه امسال کمتر از سال گذشته است.

وی، گفت: توصیه می‌کنم حتماً مؤسسات و مراکز غیر دولتی آگاه باشند در مورد شهریه مدارس بعد از ورد به سامانه حتماً قبل از تأیید پوستر شهریه اعتراض خود را ثبت کنند تا مورد بررسی مرجع مربوطه قرار بگیرد و اگر گزینه تأیید پوستر شهریه را بزنند بعد از تأیید پرینت گرفته شود و حق اعتراض را از خود سلب می‌کنند.

 

 

204

 

کد خبر: 28434

منبع: خبرگزاری ایمنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0