14 مرداد 1400 - 2:49 ب.ظ

در مراسم آغاز به کار مدیر جدید آبفای میمه عنوان شد؛

3 شهر و 6 روستا از خدمات آبفای میمه استفاده می کنند

درمراسمی با حضور جمعی از مقامات محلی ، محمد رضا کریم زاده به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب منطقه میمه معرفی و از تلاش های حسین محمدیان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی به عمل آمد.

به گزارش عصر اصفهان، محمد مهدی لطفی بخشدار میمه در این مراسم گفت: سقایی در فرهنگ ایرانیان بسیار با ارزش است و وجود قنات های کهن تاریخی در میمه که در میراث جهانی نیز به ثبت رسیده، بیانگر اهمیت و لزوم تامین آب برای مردم در این منطقه است.
لطفی به تشکیل امور آبفای میمه و استقلال آن از شاهین شهر در کمتر از دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در همین مدت محدود با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، خدمات ارزشمندی در جهت اصلاح و توسعه شبکه تامین آب شرب پایدار مردم منطقه انجام شده است.
ناصر اکبری معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان نیز گفت: در حال حاضر شهرهای میمه، وزوان و لایبید و 6 روستای دیگر تحت پوشش خدمات آبفای منطقه میمه قرار دارند.
اکبری افزود: به سه روستای این منطقه به وسیله تانکر آبرسانی می شود که با اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در آینده ای نزدیک، آبرسانی ساکنان این روستاها نیز پایدار خواهد شد.
وی در عین حال موضوع کمبود آب در کل استان اصفهان را گوشزد کرد و از مسئولان محلی خواست تا مردم منطقه را با لزوم استفاده از منبع ذخیره و پمپ آب و همچنین استفاده از آب خاکستری آشنا کنند.
201
کد خبر: 28344

منبع: شرکت آبفای استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0