13 مرداد 1400 - 2:59 ب.ظ

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت

پیش‌بینی افزایش ابر و بارش پراکنده تا ۲۴ ساعت آینده

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر وضعیت پایدار تا اواخر هفته بر روی استان می باشد و پدیده غالب تا ۲۴ ساعت آینده افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

به گزارش عصر اصفهان به نقل از ایمنا، ابراهیم هنرمند با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی بیانگر وضعیت پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید، بارش‌های پراکنده و رعد و برق به خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

وی افزود: دمای هوا یک تا دو درجه در اکثر مناطق کاهش خواهد داشت، پیشینه هوای امروز کلانشهر اصفهان ۳۶ و کمینه فردا ۲۱ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، تصریح کرد: بوئین و میاندشت با ۱۰ درجه بالای صفر و کاشان با دمای ۴۰ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند، تاکید کرد: بارش‌هایی هم تا صبح امروز در تعدادی از مناطق داشتیم از جمله بوئین و میاندشت یک میلی متر، چادگان هشت دهم میلی‌متر و در فریدون‌شهر، فرودگاه و علویجه بارش‌های کمی گزارش شده است.

وی در مورد پدیده غالب هوای استان تا ۲۴ ساعت آینده، گفت: پدیده غالب تا ۲۴ ساعت آینده افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

103

کد خبر: 28280

منبع: ایمنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0