13 مرداد 1400 - 11:19 ق.ظ

استاندار اصفهان:

بیمارستان های اصفهان ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی روی برنکارد را ندارند

عباس رضایی استاندار اصفهان در ستاد مقابله با کرونا اصفهان گفت: پرسنل لازم را در بیمارستان‌ها نداریم و کادر درمانی استان خسته شده‌اند. ظرفیت همه بیمارستان‌های استان تکمیل شده است و دیگر جایی برای پذیرش بیماران جدید در راهروی بیمارستان‌ها و روی برانکاردها هم وجود ندارد.  

به گزارش عصراصفهان، رضایی افزود: این وضعیت در شهرستان‌های فریدن، خوانسار، خمینی شهر، اردستان و نجف‌آباد هم وجود دارد و از مجموع  یکصد تخت بیمارستانی در فریدن ۷۵ تخت به بیماران کرونایی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه مُصوبات جلسه شورای تامین استان، حکم مصوبات ستاد کرونا را دارد، افزود: هماهنگی‌ لازم برای اجرای این مصوبات با دادستانی اصفهان انجام شده است و با مُتخلفان بطور قاطعانه برخورد خواهد شد.

رضایی گفت: با توجه به شرایط بحرانی و حاد استان از نظر شیوع کرونا و بر اساس مصوبات شورای تامین، همه شهربازی‌ها، موسسه‌های غیرانتفاعی، قرآنی، موسیقی، آموزشی، زبان، رستوران، فست فودی، تالار، سالن ورزشی، سینما و کتابخانه در استان تعطیل خواهند بود.

وی افزود: برگزاری مراسم محرم تا زمان ارائه دستور جدید، از طریق فضای مجازی یا در فضاهای باز و در زمان محدود حداکثر ۱.۵ ساعته برگزار خواهد شد. فضای باز مدارس در اختیار هیات‌های عزاداری قرار خواهد گرفت و این مراسم با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بدون پذیرایی برگزار می شود. محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد بطور مجدد اعمال خواهد شد. بیشترین شکایت‌ها از باز بودن و فعالیت اماکن ورزشی استان است.

204

کد خبر: 28253

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0