12 مرداد 1400 - 2:15 ب.ظ

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خبر داد:

طراحی 32 هکتار فضای سبز در مرکز همایش های بین المللی اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از طراحی 32 هکتار فضای سبز در مرکز همایش های بین المللی اصفهان خبر داد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از طراحی 32 هکتار فضای سبز در مرکز همایش های بین المللی اصفهان خبر داد و گفت: برای کاشت فضای سبز این پروژه از گونه های بومی زیبا با تاکید بر بین المللی بودن گیاهان استفاده شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، فروغ مرتضایی نژاد با اشاره به اینکه مرکز همایش های بین المللی اصفهان یک طرح چند منظوره و با هدف برگزاری همایش های بین المللی و ملی با مساحت 71 هکتار در شرق اصفهان قرار دارد، اظهار کرد: مساحت فضای سبز طراحی شده در مرکز 32 هکتار است که بخش های مختلفی را دربرمی گیرد.

وی با بیان اینکه این بخش ها شامل میادین، محوطه های در کنار ویلاها، مسیرهای VIP، رفیوژها و قطعات فضای سبزی است که پوشش گیاهی خاص و ویژه برای آنها طراحی شده است، گفت: فضای سبز این پروژه طی سال های 96 تا 1400 انجام شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: طراحی های فضای سبز توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان صورت گرفت و گونه های گیاهی به صورتی انتخاب شد که ضمن پایدار و مقاوم بودن، زیبایی خاصی نیز دارد.

وی ادامه داد: برهمین اساس تاکید بر انتخاب گونه های بومی بود چراکه این پروژه یک طرح بین المللی است و لازم بود، زیبایی خاص با گونه های بومی ایجاد شود.

مرتضایی نژاد بیان کرد: در فضای سبز مرکز همایش های بین المللی اصفهان، انواع درختان، درختچه ها، علف ها، گیاهان دائمی فصلی و انواع گل های رز مانند ساناز، هفت رنگ، نسترن های سفید و زرد که همه این ها ضمن بومی بودن گونه های مقاومی هم به شمار می رود، کاشته شد.

کد خبر: 28167

منبع: ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0