12 مرداد 1400 - 11:29 ق.ظ

رئیس عالی هیات بر نظارت انتخابات شورای استان اصفهان:

شهر بهارستان تا انتخابات بعدی شورای شهر ندارد

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای کشور پس از بررسی شکایت واصله از هیات‌های عالی استان‌ها و با توجه به اسناد و مدارک تخلف انتخاباتی، انتخابات 10 شهر از جمله بهارستان اصفهان را باطل اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصراصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی رئیس عالی هیات بر نظارت انتخابات شورای استان اصفهان گفت: انتخابات بهارستان به دلیل گزارش‌های متعددی که توسط نهادهای مختلف و از جانب مردم رسیده بود از طرف هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان و استان و در نهایت هیات مرکز ابطال شد.

حجت‌الاسلام نقدعلی افزود: در شرایطی که چنین اتفاقی رخ داده آن شهر بدون شورا خواهد بود و تا دوره بعدی انتخابات شوراها، تصمیم‌گیری پیرامون شئونات شهر به عهده استاندار خواهد بود.

وی با بیان اینکه کلیه امورات شهر از جمله انتخاب شهردار هم با استاندار است، افزود: از استاندار اصفهان خواهش می‌کنم با توجه به اینکه مردم فهیم و ولایت‌مدار شهر بهارستان در انتخابات همراهی کردند هر چند تخلفاتی صورت گرفت با مشورت خوب با نخبگان و نمایندگان شهرداری که بتواند مشکلات و چالش‌هایی که در گذشته بوده را برطرف کند برای بهارستان انتخاب کند و پروسه توسعه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی مدیریت کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نمایندگان شهر اصفهان هم می‌خواهم پیگیر همه امورات شهر بهارستان باشند تا خدای نکرده به دلیل فقدان شورای شهر ضربه‌ای به توسعه این شهر وارد نشود و افق پیش رو به سمت توسعه باشد و حتی بهتر از شهرهایی که شورای شهر دارند بتوانیم خدمت‌گزار مردم شهر بهارستان باشیم.

 

 

204

کد خبر: 28141

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0