12 مرداد 1400 - 8:10 ق.ظ

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست

همه کارکنان شبکه پستی کشور واکسینه می شوند

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست از واکسینه شدن همه کارکنان شبکه پستی کشور چه در بخش های عملیاتی و چه در بخش های ستادی طی روزهای آینده خبر داد.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست از واکسینه شدن همه کارکنان شبکه پستی کشور چه در بخش های عملیاتی و چه در بخش های ستادی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان،حسن عمیدی با بیان خبر فوق گفت:‌ «از ابتدای کرونا در اسفند ماه ۱۳۹۸، به واسطه قرنطینه مردم و اینکه خیلی از خدمات شرکت ها و مردم توسط شرکت پست انجام می‌شد، فعالیت کارکنان این شرکت در سراسر کشور چند برابر شد.»
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، ادامه داد :« متناسب با تغییرات پیش آمده که منجر به افزایش ترافیک و حجم بسته های پستی شد، نیروی انسانی و زیرساخت‌ها نیز باید افزایش پیدا می‌کرد . از اینرو با تلاش مضاعف و بی وقفه و فعالیت چند برابری تمامی کارکنان زیرساخت‌های مناسبی مهیا شد. »
وی در این خصوص به ارتقای ناوگان‌های حمل‌و نقل ، هوشمند سازی و تجهیز مراکز تجزیه ومبادلات، راه اندازی هابهای پستی و خطوط مستقیم که مدت سیر ارسال امانات را به میزان قابل توجهی کاهش داده است و همچنین خرید اقلامی که منجر به صیانت از امانات پستی مردم گردیده اشاره کرد.
عمیدی با اشاره به فوت تعدادی از کارکنان شرکت ملی پست به دلیل ابتلا به کرونا ، افزود: «از همان روزهای ابتدایی به دلیل اقتضای شغلی و لزوم ارتباط با مردم، این قشر از کارکنان در خط مقدم مبارزه با شیوع کرونا قرار گرفتند و به قطع زنجیره آن کمک شایانی کردند. »
مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت ملی پست اضافه کرد:« بالطبع بخش عمده‌ای از کارکنان پستی هم در عملیات اجرایی و هم در ستاد به دلیل اینکه هریک به نوعی چه با مراجعه به درب منازل و چه با مواجهه با بسته های پستی و شلوغی باجه ها و دفاتر در مواجهه مستقیم با مردم بودند به این ویروس مبتلا شدند.»
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست خاطر نشان کرد: «شرکت پست در همان ایام از زمانی که موضوع واکسیناسیون مطرح شد، به‌عنوان یکی از شغل‌های حساس در گروه یک خدمت‌رسانی مطرح بود. از این رو پیگیری‌هایی با وزارت بهداشت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت و نهایتا ۹ مرداد، معاون وزارت بهداشت نامه‌ای را به دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور که متولی تزریق واکسن هستند، ارسال و از روز گذشته واکسیناسیون همکاران ما از جزیره کیش و امروز نیز از پست اصفهان آغاز شد.»
عمیدی با بیان اینکه با پیگیری مدیران پست استان‌ها، به تدریج در سایر شهرها و استان‌ها هم فرآیند واکسیناسیون انجام می‌شود ابراز امیدواری کرد : «ظرف چند روز آینده واکسیناسیون کارکنان در شبکه پستی کشور به اتمام برسد. »
مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت ملی پست اذعان داشت : «همه بخش‌های رهسپاری، پستچی‌ها، موزعین باجه‌ها و ماموران پستی در تمام سطوح شامل این طرح هستند.ولی اولویت با کسانی است که ارتباط بیشتری با مردم دارند، مثل پستچی‌ها و موزعین باجه‌ها، اما نهایتا این فرآیند در چند روز آینده تکمیل خواهد شد.»

کد خبر: 28120

منبع: ایسنا و روابط عمومی شرکت ملی پست

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0