10 مرداد 1400 - 12:04 ق.ظ

در مراسم تجلیل از کارگران نمونه ذوب آهن اصفهان:

 کارگران محور تولید و پیشرفت جامعه هستند

همزمان با دهه امامت و ولایت و گرامیداشت اعیاد فرخنده قربان و غدیر، آیین تجلیل از ۵۲ نفر از کارگران نمونه ذوب آهن اصفهان، ۵ مرداد ماه در تالار آهن شرکت برگزار شد. در آغاز این مراسم که چند تن از معاون ها و مدیرهای شرکت حضور داشتند، آیت ا... رهبر مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن به تشریح رویداد بزرگ تاریخی غدیر خم و معرفی مولای متقیان حضرت امام علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر بزرگ اسلام(ص) پرداخت.

به گزارش عصر اصفهان، آیت ا… رهبر در ادامه با اشاره به اهمیت کار و تولید در اسلام، تلاش هر مردی را برای گذران آبرومندانه زندگی و تامین معیشت خانواده اش را جهاد دانست و گفت: سربلندی و حیات اقتصادی هر جامعه ای مرهون تولید و نقش آفرینی کارگران است.

مهرداد تولاییان معاون بهره برداری شرکت به آخرین شرایط تولیدی ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و گفت: با همت کارکنان عزیز، محصولات جدید و از جمله ریل و میلگرد ۵۰ در شرکت تولید شده و این نگرش و رویه همچنان دنبال خواهد شد.

وی افزود: این کارگران هستند که همه ساله شعارهای اقتصادی سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام می شود را محقق می سازند. ما نیز با کمک هلدینگ صدرتامین در جهت تشویق همکاران خود همه ساله تعدادی از عزیزان را به عنوان کارگر نمونه معرفی نموده و مورد تقدیر قرار می دهیم . با این حال هرچند تمام کارکنان نمونه هستند ولی با توجه به محدودیت های موجود در سال ۹۹ نیز ۵۲ نفر از همکاران با معرفی مدیران قسمت ها به عنوان کارگر نمونه معرفی شدند.

203/

 

کد خبر: 27989

نویسنده: محمد مهدیان

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0