9 مرداد 1400 - 3:22 ب.ظ

در جلسه کمیته راهبردی تحقیقات آبفای اصفهان تاکید شد؛

ضرورت تعامل دانشگاه با صنعت آبفا

هاشم امینی مدیر عامل آبفای استان اصفهان در جلسه کمیته راهبردی تحقیقات ، بر ضرورت تعامل دانشگاه و صنعت آبفا تاکید کرد.

امینی در این جلسه با بیان این که دانشگاه محل تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر است گفت: اگر این نیروی انسانی متخصص بتواند دانش و مهارت خود را در عرصه تولید و صنعت به کار ببرد، موجب پیشرفت کشور  خواهد شد.

وی افزود:ارتباط صنعت و دانشگاه در هر کشوری می تواند تأثیری تعیین کننده در رشد اقتصادی داشته باشد و براین اساس، آبفای استان اصفهان برای به روز نگهداشتن صنعت، از ظرفیت علمی و تحقیقی دانشگاه استفاده می کند .

امینی اعلام کرد: در سال های اخیر ارتباط مستمر صنعت آبفا و دانشگاه در اصفهان بسیار خوب بوده و از طریق آن، بهره وری در صنعت افزایش یافته است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان به ضرورت انجام تحقیقات در صنعت آبفا اشاره کرد و افزود : با استفاده از روش های علمی،چالش هایی که در زمینه تامین و توزیع عادلانه آب و جمع آوری، انتقال و دفع فاضلاب وجود داردباید مورد بررسی قرار گیرد، تا شاهد ارتقاء خدمات رسانی به مردم باشیم.

در این جلسه با حضور اساتیددانشگاه و صنعت،طرح های بررسی امکان هوشمندسازی شبکه آب با الگوریتم Deep Learning؛ ارتقای سواد آبی مبتنی بر رویکرد تلفیقی علوم،فناوری،مهندسی و ریاضیات؛ نسخه نهایی کتاب اصول بهره برداری و نگهداری در تصفیه خانه های آب با معرفی فرآیندهای تصفیه خانه آب اصفهان ، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

201

کد خبر: 27933

منبع: عصراصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0