9 مرداد 1400 - 2:39 ب.ظ

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت :

رتبه اول اردستان از نظر میزان دریافت واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت :‌۲۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان در نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند که رتبه اول استان اصفهان را در این زمینه به خود اختصاص داده‌ایم.

واکسیناسیون کرونا

به گزارش عصر اصفهان به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت :‌۲۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان در نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند که رتبه اول استان اصفهان را در این زمینه به خود اختصاص داده‌ایم.

حسن ذبیحی مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: جمعیت گروه سنی ۸۰ سال به بالا در اردستان دو هزار و ۲۵ نفر هستند که تا کنون یک‌هزار و ۷۱۸ نفر واکسینه شده‌اند.

وی افزود: جمعیت تحت پوشش در گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ در این شهرستان، یک‌هزار و ۵۰ نفر هستند که تاکنون ۹۲۶ نفر واکسینه شده و ۸۸ درصد جمعیت هدف را تشکیل می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: ۸۶ درصد از افراد گروه سنی ۷۰ تا ۷۴ سال در اردستان واکسینه شده‌اند که یک‌هزار و ۲۳۴ نفر را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: در گروه سنی ۶۵ تا ۶۹ سال هم که جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و ۷۳۲ نفر را تشکیل می‌دهد، تعداد یک‌هزار و ۳۹۸ نفر واکسینه شده‌اند که ۸۱ درصد از این جمعیت سنی را تشکیل می‌دهد.

ذبیحی خاطرنشان کرد: تاکنون یک‌هزار و ۶۸۶ نفر در گروه سنی ۶۰ تا ۶۴ واکسینه شده‌اند که جمعیتی حدود ۷۶ درصد را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: از گروه سنی ۵۵ تا ۵۹ سال هم که جمعیتی بالغ بر دوهزار و ۱۳۸ نفر هستند بیش از ۵۰۰ نفر واکسینه شده‌اند که حدود ۲۳ درصد افراد را تشکیل می‌دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ادامه داد: تاکنون در مجموع ۱۱ هزار و ۶۴۲ نفر در شهرستان اردستان واکسینه شده‌اند که هشت هزار و ۸۰۹ نفر در نوبت اول و دو هزار و ۸۳۳ نفر در نوبت دوم را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: ۲۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان در نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند که بدین ترتیب رتبه اول استان اصفهان را به خود اختصاص داده‌ایم.

ذبیحی تاکید کرد: در گروه جمعیت ۶۰ سال به بالا حدود ۸۰.۸ درصد نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند که در این زمینه هم رتبه دوم استان اصفهان را به خود اختصاص داده‌ایم.

104

کد خبر: 27930

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0