3 مرداد 1400 - 10:12 ق.ظ

افزایش نجومی قیمت لبنیات و گوشت در راه است

کشتار زودهنگام دام در اصفهان فاجعه است

دامداران استان اصفهان از کشتار زودهنگام دام ها به دلیل کمبود علوفه خبر داد و اعلام کردند: این فاجعه، نتایج زیان باری را به دنبال خواهد داشت.

شماری از دامداران استان اصفهان در نشست مشترک با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دیوان محاسبات استان اصفهان، اعلام کردند: امروز ما گرفتار شده ایم و ادامه این وضعیت در ماه های آینده منجر به افزایش نجومی قیمت لبنیات و گوشت می شود و مردم به دردسر خواهند افتاد.
کمبود علوفه، افزایش چند برابری قیمت نهاده های دامی، افزایش هزینه های تولید، تحویل ندادن بارهای خریداری شده و جولان دلالان در بازار از مشکلاتِ مطرح شده در این نشست بود.
عباس مقتدایی؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: تمام مشکلات و راهکارهای موجود برای حل مشکلات دامداران را در این نشست جمع آوری کردیم و در مجلس، آنها را پیگیری خواهیم کرد.
وی با انتقاد از این که بخشی از ماموریت ها و مسئولیت های دستگاه های اجرایی بر زمین مانده است، افزود: دامداران از نظر سرمایه در گردش بسیار ضعیف شده اند و منابعِ تغذیه ای و انبارهای آنان خالی شده و در بخش تامینِ علوفه مشکل دارند و باید در این خصوص فکر جدی شود.

کد خبر: 27591

نویسنده: ناهید شفیعی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0