12 تیر 1400 - 1:14 ب.ظ

بمناسبت هفته صرفه جویی در آب صورت گرفت:

افزایش فعالیت های تبلیغی آموزشی آبفای استان اصفهان در فصل تابستان

همزمان با آغاز فصل تابستان و هفته صرفه جويي در مصرف آب، تعداد 160 عدد بنر با محتوای مصرف بهینه آب در میادین و چهارراه های پر تردد شهر اصفهان نصب شد.

همزمان با آغاز فصل تابستان و هفته صرفه جويي در مصرف آب تعداد 160 عدد بنر با محتوای مصرف بهینه آب در میادین و چهارراه های پر تردد شهر اصفهان نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان از اصفهان، این بنرها به منظور آگاهی بخشی عمومی و بالا بردن سطح دانش شهروندان نسبت به محدودیت منابع آبی و با همکاری خانه فرهنگ آب و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان طراحی و در سطح کلانشهر اصفهان نصب شد.

همچنین دو طرح ویژه مدیریت انرژی در محل ایستگاه متروی میدان امام حسین (ع) و دیوار بیرونی بیمارستان حضرت عیسی بن مریم(ع) واقع در خیابان شهید شمس آبادی نصب شد و در معرض دید عموم قرار گرفت.

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب نزدیک به یکهزار پوستر آموزشی نیز در ایستگاه های مترو و اتوبوس های شرکت واحد شهرهای اصفهان، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر و نجف آباد نصب شد.

علاوه بر این با همکاری ادارات آبفای خودگردان مناطق ۳۷ گانه بنرهایی با مضامین روش های صرفه جویی در مصرف آب در سطح ۹۸ شهر و ۹۴۸ روستای تحت پوشش آبفای استان اصفهان نصب شد.

پخش «نشان آگهی» و صدها ثانیه زیرنویس آموزشی از شبکه تلویزیونی اصفهان و همچنین پخش پیام های صرفه جویی از صدای مرکز اصفهان از دیگر فعالیت های آبفای استان اصفهان در هفته مصرف بهینه آب بود.

کد خبر: 27414

منبع: شرکت آبفا استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0