12 تیر 1400 - 1:00 ب.ظ

مدیرعامل فولاد سنگان خبر داد:

جرای طرح‌های توسعه، بومی‌سازی و فناوری مهم‌ترین برنامه‌های توسعه فولاد سنگان در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل فولاد سنگان از هدف‌گذاری این شرکت برای استفاده از فناوری‌های نوین در جهت پایداری تولید و ارتقای کیفی محصول، بهره‌وری کل منابع، اجرای طرح‌های توسعه و متوازن‌سازی ظرفیت‌ها، توسعه بومی‌سازی و فناوری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، مدیرعامل فولاد سنگان از هدف‌گذاری این شرکت برای استفاده از فناوری‌های نوین در جهت پایداری تولید و ارتقای کیفی محصول، بهره‌وری کل منابع، اجرای طرح‌های توسعه و متوازن‌سازی ظرفیت‌ها، توسعه بومی‌سازی و فناوری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

علی امرایی با بیان این مطلب افزود: ظرفیت واحد گندله‌سازی این شرکت ۵ میلیون تن در سال است و واحد گندله‌سازی برای تولید این مقدار گندله آمادگی لازم را دارد. بنابرابن با توجه به امکانات و زیرساخت‌های موجود جهت تأمین کنسانتره تا سقف ۲.۵ میلیون تن در این شرکت و امکان تأمین بقیه کنسانتره از سایر منابع موجود، برنامه و هدف‌گذاری تولید گندله در سال ۱۴۰۰ بیشتر از سال گذشته در نظر گرفته شده است و انشالله با همت و تلاش روزافزون کلیه همکاران شاهد تحقق این مهم خواهیم بود.

مدیرعامل فولاد سنگان درباره عملکرد شرکت بلحاظ سودآوری افزود: این شرکت تا پایان سال ۹۹ و با توجه به میزان فروش محصول تولیدی، شاهد افزایش ۲۵۵ درصدی سود بوده که با توجه به در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود و همچنین تأمین کنسانتره در داخل شرکت، باتوجه‌به راه‌اندازی کارخانه کنسانتره‌سازی و همچنین کاهش هزینه‌های استهلاک و حمل‌ونقل و…، ان‌شاءلله شاهد افزایش تولید گندله و متعاقبا سود سالیانه خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ساخت داخل به اقدامات این شرکت در زمینه بومی‌سازی اشاره کرد و گفت: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در زمینه مهندسی ساخت داخل و اجرای آن، شاهد روند روبه‌رشد بومی‌سازی قطعات و در آینده‌ای نزدیک با اعتماد بیشتر به توانمندی داخلی، شاهد قطع وابستگی خواهیم بود.

مدیرعامل فولاد سنگان در خصوص عملکرد این شرکت در حوزه توسعه و تکنولوژی گفت: پروژه احداث و راه‌اندازی کارخانه کنسانتره به‌عنوان عظیم‌ترین پروژه کنسانتره‌سازی در شرق کشور به ظرفیت ۵ میلیون تن که به دست متخصصان داخلی و بدون حضور کارشناسان خارجی و همچنین تکمیل و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی بیش از ۲۰ پروژه در سال گذشته نویدبخش روند روبه‌رشد پروژه‌های زیرساختی موردنیاز و اساسی در این شرکت است.

مدیرعامل فولاد سنگان در ادامه از توجه این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی سخن راند و افزود: التزام و پایبندی فولاد سنگان در صیانت و حفاظت از محیط‌زیست، دریافت لوح سپاس حفاظت از محیط‌زیست را به همراه داشته و این امر نشان از فرهنگ صنعتی نهادینه‌شده در کلیه ارکان این شرکت است و این روند در سال جاری نیز با شدت پیگیری و اقدام خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های فولاد سنگان به‌منظور ارتقای توانمندی کارکنان در سال جدید، عنوان کرد: مهندسی فرایندهای آموزش به‌منظور استقرار ایزو ۱۰۰۱۵، برنامه‌ریزی آموزش کارکنان، استقرار نظام مدیریت منابع انسانی مبتنی بر استاندارد ۳۴۰۰۰، مدیریت ارتقای شغلی و تدوین دستورالعمل ارتقای افقی (مبتنی بر شایستگی فردی)، انتصابات، تدوین پروفایل شایستگی و تدوین و اجرای دستورالعمل مدیریت استعداد و جانشین‌پروری، مدیریت برنامه‌ریزی جابه‌جایی و چرخش شغلی، پیاده‌سازی نظام مدیریت عملکرد و توسعه شایستگی‌های کارکنان، ارتقای مهارت‌های رهبری سطوح مدیریتی و فراخوان استفاده از استادان داخلی ازجمله برنامه‌های فولاد سنگان در حوزه توسعه سرمایه‌های انسانی است.

به گفته امرایی ایجاد مرکز توسعه ارتقای سلامت جسم و روان در سطح شهرستان خواف و طرح خانه به خانه غربالگری کووید ۱۹ در سال ۱۴۰۰ ازجمله اقداماتی است که این شرکت در راستای توجه به سلامتی جسم و روان کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان انجام داده است.

کد خبر: 27410

منبع: واحد رسانه شرکت فولاد مبارکه

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0