12 تیر 1400 - 12:49 ق.ظ

شروع فعالیت پایگاه های اوقات فراغت کمیته امداد اصفهان

برنامه های کمیته امداد استان اصفهان برای اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در ایام تابستان امسال بصورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

برنامه های کمیته امداد استان اصفهان برای اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در ایام تابستان امسال بصورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، آرش محمدحسینیان معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا در سال جاری، کلاس های اوقات فراغت و برنامه اردوهای دانش آموزی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می پذیرد.
محمدحسینیان با اشاره به دستورالعمل های بهداشتی برای غنی سازی اوقات فراغت گروه های هدف گفت: فعالیت های فرهنگی تابستان امسال با انتخاب سه گروه هدف از میان مددجویان و برنامه ریزی دقیق و منسجم، در 6 کانون فرهنگی و هماهنگی از طریق معرفی مددجویان به کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مساجد و همچنین به کانون های زبان و غیره، بصورت متنوع انجام می شود.
وی با بیان اینکه سال قبل بیش از سه هزار مددجو در تابستان از برنامه های اوقات فراغت بهره مند شدند، ادامه داد: پیش بینی می شود در تابستان امسال نیز با توجه به کنترل شیوع بیماری کرونا، بیش از چهار هزار مددجو از این فعالیت ها استفاده کنند.
محمدحسینیان با بیان اینکه از طریق نیازسنجی، فعالیت های فرهنگی متنوعی در کانون های فرهنگی و آموزشی این نهاد انجام می شود، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله آموزش قرآن، کلاس های تقویتی و آمادگی برای کنکور، دوره های آموزش اخلاقی، دوره درک و فهم قرآن و مسابقات کتاب خوانی، برنامه های ورزشی در رشته های مختلف و شرکت در فعالیت های دسته جمعی متنوع از جمله برنامه های اوقات فراغت مددجویان در این تابستان است.

کد خبر: 27407

منبع: کمیته امداد استان اصفهان

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0