19 اسفند 1401 - 11:30 ب.ظ

در آئین نهال کاری پارک جنگلی پرتو اصفهان انجام شد

کاشت ۶۰۰ نهال یادمان ۶۰۰ شهید منطقه 2

همزمان با هفته درختکاری، آئین نهال کاری در پارک جنگلی پرتو منطقه دو شهرداری اصفهان ۶۰۰ نهال یادمان ۶۰۰ شهید به دست خانواده شهدا و مردم کاشته شد.

به گزارش عصر اصفهان ، محمد صیرفی‌نژاد در آئین کاشت ۶۰۰ نهال یادمان ۶۰۰ شهید منطقه دو که در پارک جنگلی پرتو بختیار دشت انجام شد، اظهار کرد: این اقدام در راستای تثبیت و توسعه فضای سبز و سبزینگی شهر برای آیندگان و افزایش درخت در مجموعه ۵۲ هکتاری پارک جنگلی پرتو در بختیار دشت انجام شد.

وی افزود: قرار است با حمایت سازمان پارک‌ها و سایر ارگان‌ها مجموعه ۵۲ هکتاری پارک جنگلی پرتو در راستای افزایش سرانه فضای سبز در آینده‌ای نزدیک به ۲۰۰ هکتار برسد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: کاشت نهال ایثار به یاد شهدای منطقه، یک اقدام فرهنگی در راستای برنامه‌های قبلی همچون برگزاری کنگره ۶۰۰ شهید منطقه تبرکی است که امروز در قالب کاش نهال به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: تأثیر ایجاد فضای سبز به عنوان تنفس گاه شهر، در سلامتی و زندگی ما انکارناپذیر است در این راستا با برگزاری برنامه نهال کاری در نظر داریم فرهنگ درختکاری را با استفاده از ظرفیت مشارکت قشرهای مختلف مردمی در منطقه توسعه دهیم.

صیرفی‌نژاد اضافه کرد: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند از این رو همه ما در برابر این از خودگذشتگی مسئول هستیم، لذا این اقدام به نشان قدردانی از ایثار این حماسه سازان و به یاد شهدای محلات صورت و برای همیشه ماندگار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای توسعه فضای سبز شهری این است که هر کدام از شهروندان با کاشت نهال در محل زندگی خود به افزایش سرانه فضای سبز کمک کند.

کد خبر: 132201

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0