26 دی 1401 - 9:12 ب.ظ

معرفی سرپرست جدید روابط عمومی مخابرات اصفهان

درآیینی با حضور محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مدیران مجموعه مخابرات منطقه اصفهان، محمد جواد برمکی به عنوان سرپرست جدید اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان معرفی شد.

عصر اصفهان، بهمن توکلی فرد _پژوهشگر روابط عمومی ورسانه/در این آیین که صبح روز ، دوشنبه ۲۶ دی ماه در ساختمان شهید قاسم سلیمانی مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد؛ مهندس بیدخام با اشاره به جایگاه ویژه استان اصفهان در محاسبات کشوری گفت: استان اصفهان با توجه به شرایط ویژه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همواره در همه عرصه ها از جمله ارتباطات و مخابرات جزء چند استان مهم کشور بوده و در محاسبات کشوری، سهم ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان نیز از این قصه مستثنی نیست و همواره به همت نیروهای متخصص و متعهد خود همیشه در سطح کشور در حوزه ارتباطات مطرح بوده که  آمار و ارقام حاصل از ارزیابی ها گویای این مطلب است.

بیدخام با تاکید بر لزوم استمرار تلاشها در دوران پیش روی روابط عمومی این مجموعه عنوان کرد: انتظار ما این است که همانگونه که در دوران سرپرستی سرکار خانم صبائی روابط عمومی این استان در آخرین ارزیابی با اختلاف بسیار اندک حائز رتبه چهارم کشوری شد؛ در دوران  مدیریت جدید هم با استفاده از ظرفیت  نیروها، شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه باشیم.
در پایان این مراسم حکم انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی به محمد جواد برمکی اعطا شد و  با اعطای لوح یادبود و هدایایی از تلاش ها و خدمات بی شائبه  خانم صبائی در زمان تصدی پست سرپرستی این اداره تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است، طبق ارزیابی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، رتبه اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در دوران سرپرستی خانم صبائی از ۲۳ به چهارم کشوری ارتقاء یافته است.
برمکی از شهرضا دارای لیسانس ای تی وفوق لیسانس مدیریت دولتی است که در برنامه ریزی و ارتباطات سیار کارکرده است .

کد خبر: 131607

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0