16 آذر 1401 - 1:47 ب.ظ

لامپ اضافی خاموش است!

عصر اصفهان،نرگس رضایی/یکی از مخاطبان ما با ارسال قبض الکترونیکی برق خود، مدعی است که روند کنترل کنتور و اعمال مبالغ درج شده در این قبوض سلیقه ای است.

مشترک شاکی برای اثبات ادعای خود می گوید رقم محاسبه شده در قبض مذکور از تاریخ 28 شهریور ماه تا 26 آبان ماه 1401 می باشد که متوسط مصرف ماهانه را در این قبض 473 و در مقایسه با مشترکان کم مصرف که 180 است برای این 2 ماه و نیم تقریبا پر مصرف لحاظ کرده است.
مخاطب شاکی می گوید: از ابتدای سال جاری به غیر از این دو ماه و اندی هیچ گونه قبضی دریافت نکرده و مامور مربوط برای قرائت کنتور مراجعه ای نداشته است و نکته دیگر اینکه مشترک مورد نظر، در ادوار قبل جزو مشترکان خوش حساب و کم مصرف محسوب می شده است ! اما به یکباره ، به تشخیص شرکت برق شهرستان، از ابتدای سال تا برج 6 که هیچ قبضی نیامده و از این تاریخ های ذکر شده مشترک به یکباره پر مصرف تشخیص داده شده است!
البته وی؛ به اداره برق مراجعه و مراتب اعتراض خود را اعلام کرده بود که به گفته خود شاکی، بدون بررسی منطقی و اصولی وارجاع از طریق پارامترهای قابل اندازه گیری، به ایشان برچسب مشترک پر مصرف زده شده است!
سوالی که مطرح است؟ چگونه مشترکی که یک دوره شامل جایزه کم مصرفی شده است به یکباره به دلیل سهل انگاری مامور یا موارد دیگر و عدم ارسال به موقع قبض و قرائت کنتور از سوی اداره برق شهرستان مجبور به پرداخت این اشتباهات است؟ آیا برای رسیدگی به این اشتباه و اشتباهات مشابه، مسئولی پاسخگو خواهد بود یا طبق سنت زورگویی ادارات به ارباب رجوع در سایه عدم نظارت ها مواجه می شود و مشترکان مجبور به جبران خسارات از سوی سهل انگاری های عامدانه یا ناشیانه اداره محترم برق شهرستان هستند؟!
ما منتظر پاسخی منطقی برای مخاطب شاکی و سایر مخاطبینی که در موارد مشابه دچار مشکلاتی شده اند هستیم .
مستندات جهت ارایه محفوظ است.

کد خبر: 131483

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0