14 آذر 1401 - 9:42 ق.ظ

لوپتو به اردهال آمد

به گزارش عصراصفهان – سعید جعفری – اردهال کاشان/دومین اکران فیلم‌های سینمایی در منطقه اردهال توّسط پایگاه مقاومت بسیج خواهران عقیله النساء روستای باریکرسف رقم خورد.
انیمیشن سینمایی لوپتو، نام اثری است که در دومین مرحله از اکران فیلم‌های سینمایی، روز جمعه مورخ 11 آذر 1401، به همّت پایگاه مقاومت بسیج خواهران عقیله النساء روستای باریکرسف، با استفاده از ظرفیت مکانی مجتمع گردشگری خورشید اردهال و با همکاری سامانه اکران مردمی عمّاریار، به نمایش گذاشته شد.
در این مراسم که حدود 200نفر از کودکان و نوجوانان منطقه اردهال کاشان به همراه خانواده‌هایشان گرد هم آمده بودند، پایگاه مقاومت بسیج عقیله النساء توانست برای ساعاتی شادی را به آن‌ها هدیه کند.
«لوپتو» انیمیشنی ایرانی در ژانر کمدی و ماجراجویانه، داستانِ اسباب‌بازی‌هایی است که به دست بیماران یک آسایشگاه روانی ساخته می‌شوند. این اثر سرشار از پیام‌ها و الگوهای مثبتی است که می‌تواند برای کودکان و نوجوانان الهام‌بخش مفاهیمی مثل «امیدواری» و «تلاش‌گری» در مواقع سختی باشد.
سینما مردم اردهال پاتوقی برای نمایش هنر هفتم است که توسط جمعی از جوانان منطقه اردهال، با همکاری برخی از مجموعه‌های فرهنگی منطقه و مساعدت مجتمع گردشگری خورشید اردهال از ابتدای امسال شروع به فعالیت نموده و هدف خود را حمایت از آثار سینمایی ارزشی و همچنین افزودن سینما به سبد مصرف خانواده‌های روستایی قرار داده است.
به گفته برخی فعالان فرهنگی منطقه اردهال، راه اندازی سینما مردم و فعالیت به منظور نهضت توزیع محصولات و تولیدات فرهنگی، علاوه بر تغییر ذائقه اهالی روستاهای منطقه، در ارتقاء سطح فرهنگی این منطقه نیز نقش بسزایی خواهد داشت که این مهم تنها با همت و اتحاد مجموعه‌های فرهنگی منطقه اردهال، برگزار شده و به اهداف مذکور خواهد رسید.

کد خبر: 131462

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0