6 آذر 1401 - 10:11 ق.ظ

صدا  نمیاد! آخه مخابرات تلفن ها را قطع کرده!+عکس

عصر اصفهان، نرگس رضایی/در این روزها زیاد از برخورد های شورای رقابت و مخابرات شنیده اید! ماجرا از این قرار بود که  مخابرات به ارتکاب رویه ضد رقابتی  در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی این شورا محکوم شده بود(پیش تر در مورد تعرفه تلفن های ثابت اطلاع رسانی کرده بودیم)اما این موضوع با محکومیت و قبول از طرف مخابرات تمام نشد بلکه در انتها به ادعای شورای رقابتی تلفن های مرکز رقابت نیز قطع شد!اقدامی که تعجب و تامل  این شورا را برانگیخت! که البته مدیر روابط عمومی مخابرات طبق سنت حسنه انکار، این موضوع را رد و آن را  به احتمال خرابی و اختلال در شبکه نسبت داد و این شرکت را از ارتکاب هرگونه انتقام جویی نسبت به شورای رقابت مبرا دانست!

+عکس

ماجرای انتقام گیری مخابرات از شورای رقابت چه بود؟!تسنیم در گزارشی آورده است که در پانصد و نوزدهمین جلسه شورای رقابت در 17 آبان ماه سال جاری ، این شورا با وصول شکایاتی مبنی بر اجرا نشدن مفاد مصوبه 509  از سوی مخابرات،  با موضوع درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین ، رای به محکومیت شرکت مخابرات در ارتکاب رویه ضد رقابتی داده است” و برای توقف اجرای این تصمیم دست به دامان قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور شده است .که البته تا به امروز هیچ گونه مقابله ای جدی با وضعیت موجود و دست اندازی های مخابرات صورت نگرفته است. که در اقدامی تلافی جویانه اما غیر قابل اثبات دست به قطع تلفن های ثابت شورای رقابت زد.

اکنون ماجرای  گردن کشی های مخابرات تمام نشده و زورگویی ها بدانجا رسیده که این شرکت، با خیال راحت و اعمال فشار کسانی را که نسبت به تعرفه های جدید مقاومت کنند از خدمات تلفن ثابت محروم و اقدام به قطع دو طرفه تلفن ها می کند.

وقتی حتی  زور شورای رقابت برای تمکین مخابرات نسبت به تخلفاتش برای گرفتن پول از مردم با هر عنوانی (مابه التفاوت حداقل هزینه ماهانه ) نمی رسد. علی رغم ارجاع پرونده به دادسرا همچنان مخابرات اصرار دارد با گرفتن پول زور و قطع تلفن های مردم صداهای معترضان را قطع کند! چگونه عدالت اجرا می شود؟!

 

 

 

 

کد خبر: 131427

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0