22 شهریور 1401 - 5:00 ب.ظ

پنجعلی: بهترین تیم ادوار جام جهانی را داریم

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: دست کی‌روش برای انتخاب بازیکنان باز است و به نظر من بهترین تیم ادوار جام‌جهانی را داریم؛ امیدوارم دو دستگی که در تیم ملی به وجود آمده بود حل شود چرا که هیچ چیزی بالاتر از پرچم ایران نیست.

محمد پنجعلی روز چهارشنبه  یادآور شد: کی‌روش فوتبال ایران را می‌شناسد و شاید بر همین اساس نفرات اولیه را انتخاب کرده؛ البته افرادی هستند که شایسته حضور در این فهرست بودند و فکر می‌کنم اگر او بازی‌های آنها را از نزدیک تماشا می‌کرد، آنان را به اردو دعوت می‌کرد.

وی ادامه داد: فوتبال ایران در شرایطی خاص است. امروز همه ما باید فقط به پرچم ایران فکر کنیم. متاسفانه چندی قبل شاهد دو دستگی در بین بازیکنان بودیم که به تیم ملی و اعتبار فوتبال ایران ضربه زد، اما اکنون وقت این مسایل نیست و همه باید فقط حمایت کنیم برای همین از ذکر نام بازیکنان خودداری می‌کنم تا شرایط آرامی که به وجود آمده بی‌دلیل و بر اساس مصاحبه‌های این‌چنینی بر هم نریزد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: فهرستی که اعلام شده بد نیست و با اضافه شدن بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی، بدون شک کیفیت تیم ملی افزایش چشمگیری خواهد داشت. فراموش نکنیم این‌بار روند کار تغییر کرد و کارلوس کی‌روش با ایران راهی جام‌جهانی شد. یعنی ما او را به این جام بردیم. از بازیکنان هم یک خواهش دارم،‌به هیچ عنوان وارد بازی‌های مختلف نشوند و فقط به تیم ملی و بازی‌هایی که در پیش است، فکر کنند.

او ادامه داد: اعتقاد دارم، بهترین تیم ادوار تاریخ جام‌جهانی را در اختیار داریم و اگر کمی باهوش عمل کرده و شانس بیاوریم فرصت و شانس صعود هم داریم. نباید این فرصت را از دست بدهیم و از هر لحظه باید به بهترین شکل ممکن بهره برد.

وی که سال‌ها با لباس سرخ پرسپولیس در میادین فوتبال ظاهر شده در خصوص آخرین وضعیت این تیم هم گفت: روند لیگ برای ما صعودی بوده است، پرسپولیس بازی به بازی بهتر شده و به قول ما در زمین جا افتاده است. در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان با اینکه عقب بودیم اما در روند کار اختلالی به وجود نیامد و در آخر هم دیدیم که برنده از زمین خارج شدیم.

پنجعلی تصریح کرد: سرعت بالای بازیکنان و این که همدیگر را به خوبی پیدا می‌کنند نکته مهمی است و شک ندارم که در ادامه لیگ پرسپولیس بهتر هم خواهد شد.

کد خبر: 123201

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0