19 شهریور 1401 - 11:00 ق.ظ

یادگیری همراه با مسابقه؛ نیازهای واقعی هوش مصنوعی در حوزه سلامت و پزشکی رفع می‌شود

ثبت نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه سلامت و پزشکی از امروز آغاز شد.

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA)، با هدف آشنایی و آموزش علاقه‌مندان به این فناوری و پرورش این افراد در کل کشور، در نظر دارد طی یک فرآیند مشخص حضوری و غیرحضوری، آموزش ­های لازم به علاقه مندان ارایه دهد و در نهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه سه مسئله واقعی را رفع کند.

در سال جاری این مسائل در حوزه سلامت و پزشکی خواهد بود و تیم‌ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز دریافتی، می‌توانند از ظرفیت‌های جانبی فراهم شده نیز استفاده کنند.

در این مسیر بسیاری از فعالان و تصمیم گیران از جمله بنیاد ملی نخبگان، وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، نمایشگاه اینوتکس، شبکه فن بازار ملی ایران، پژوهشگاه ICT، پارک فناوری پردیس و شرکت ‌های­وب از همراهان این مسابقه هستند.

 

آموزش تئوری و عملی مسئله محور

فرآیند این مسابقه پنج ماهه است و شرکت­ کنندگان ۷۰ ساعت آموزش تئوری و ۲.۵ ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینه­ های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را طی می ­کنند. در ادامه نیز مطالب مرتبط با ابزارهای کسب‌وکار را در وبینارها و سمینارهایی که برای آن‌  مشخص شده، آموخته و با چالش‌های روز بیشتر آشنا خواهند شد.

در ادامه به این افراد فرصت داده می­ شود تا به‌صورت عملی با نیازهای واقعی حوزه هوش مصنوعی آشنا شوند و به سمت ارایه راهکار برای این نیاز­ها حرکت کنند. ارزیابی این افراد علاوه بر بررسی فعالیت ­های مختلف و آزمون‌های مورد نیاز و نظر منتور مربوطه در طی دوره، وارد مرحله داوری شده و هر تیم یا فرد بر اساس شاخص­ های مختلف امتیاز مشخصی دریافت می­ کند.

 

جوایز نقدی و امکان استخدام در شرکت‌های بزرگ

ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA) در حوزه سلامت و پزشکی، با ۳ میلیارد جایزه برای تیم اول و بیش از ۵ میلیارد ریال جایزه از روز شنبه ۱۹ شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.

از دیگر مزایای این مسابقه، امکان استخدام در شرکت­ های بزرگ فعال در این حوزه است. افراد پس از طی کردن فرایند آموزش، بر اساس آموزش ­ها و توانمندی فردی برای استخدام در شرکت ­ها آماده می ­شوند. افراد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه برای دریافت اطلاعات بیشتر می ­توانند به وبگاه مسابقه مراجعه کنند.

کد خبر: 120481

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0