14 شهریور 1401 - 1:00 ب.ظ

دلیل ماندگاری نمایش «خورشید کاروان» ۳ دهه استقبال مخاطبان است

معاون امور هنری و مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: استقبال مخاطبان از نمایش «خورشید کاروان» طی ۳۰ سال اجرای این اثر، یکی از مهم‌ترین دلایل ماندگاری آن است.

به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری با حضور در منزل مهدی متوسلی نویسنده نمایش «خورشید کاروان» از او برای سه دهه حضور در عرصه فرهنگ و هنر با اهدای لوح سپاس تقدیر و بیان کرد: شما از جانبازان گرانقدر دوران دفاع مقدس هستید، امیدوارم به‌زودی شاهد اثری فاخر و جدید از شما در عرصه تئاتر این کشور باشیم.

دلیل ماندگاری نمایش «خورشید کاروان» ۳ دهه استقبال مخاطبان است

در این دیدار که کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی نیز حضور داشتند، مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن اهمیت پاسداشت مقام والای جانبازان با اعلام آمادگی برای حمایت از تولید آثار جدید توسط توسلی گفت: شما نمایشی را خلق کردید که هنوز در شهرهای ایران توسط گروه‌های مختلف برای زنده‌ نگه‌ داشتن یاد و خاطره سیدالشهدا روی صحنه است و با قلم شیوایی که دارید در نمایش‌های آیینی تاثیرات بسزایی گذاشتید.

مهدی متوسلی، نویسنده و تهیه‌کننده تئاتر  با اشاره به فراگیری کرونا در دو سال گذشته بر لزوم ادامه حمایت از هنرمندان عرصه های مختلف اشاره کرد و از آمادگی خود برای اجرای موسیقی نمایشی جدید و اجرای خورشید کاروان خبرداد.

دلیل ماندگاری نمایش «خورشید کاروان» ۳ دهه استقبال مخاطبان است

توسلی از باسابقه‌ترین فعالان تئاتر ایران است و از نمایش‌های به‌یادماندنی این نویسنده می‌توان به خورشید کاروان، اذان صبح، پنجره فولاد، زخم مدینه، از خاک تا افلاک، سرداران و اجرای ارکستر هلال کاروان اشاره کرد.

کد خبر: 120296

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0