13 مرداد 1401 - 5:00 ب.ظ

کامرانی‌فر: جامعه داوری نیازمند حمایت و توجه است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم با وجود همه تلاش‌ها و اقدامات، هنوز هیچ کاری برای داوری نشده و باید برنامه‌ریزی‌های بهتری صورت بگیرد؛ جامعه داوری نیازمند حمایت و توجه است.

حسن کامرانی‌فر در مراسم افتتاحیه دوره دانش‌افزایی داوران فوتبال ساحلی بانوان‌ کشور اظهار داشت: فعالیت‌های فدراسیون فوتبال در بخش بانوان کمتر از آقایان نیست. من هم از جامعه داوری هستم و درک خوبی از شرایط همکاران دارم و معتقدم با وجود همه تلاش‌ها و اقدامات، هنوز هیچ کاری برای داوری نشده و باید برنامه‌ریزی‌های بهتری صورت بگیرد.

وی خطاب به داوران حاضر در دوره گفت: در بخش داوری باید پیگیر فهرست داوران بین‌المللی فوتبال ساحلی بانوان نیز باشیم. تست‌های امروز را بسیار جدی بگیرید و انتخاب‌های آتی براساس عملکرد و نتایج تست‌های شما خواهد بود. از ماجدی و اعضای هیئت رئیسه به دلیل حمایت همیشگی از داوران تشکر می‌کنم. برای شما در مسیری که انتخاب کردید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این جایگاهی که هستم بتوانم قدم مثبتی برای جامعه داوری بردارم. پیشنهادات ارائه شده از سوی رییس کمیته داوران بسیار خوب است اما مسائل مختلف باید براساس اساسنامه پیش برود.

کامرانی‌فر اضافه کرد: یکی از شرط‌های بزرگ داوری این است که شما خودتان را دست کم نگیرید. در زمین بازی شما قاضی میدان هستید و در تمام مراحل زندگی باید تمرین داوری و قضاوت درست کنید، من هم قول می‌دهم تا هر زمانی که در مسئولیت باشیم همه تلاشمان را برای اتفاقات خوبی داوری به کار بگیریم. از اعضای کمیته داوران می‌خواهم بهترین‌ها را برای داوران درنظر بگیرند.

دوره دانش‌افزایی داوران فوتبال ساحلی کشورمان با حضور دبیرکل، اعضای کمیته و دپارتمان داوران و همچنین روسای کمیته و دپارتمان ساحلی از ساعت ۹:۰۰ صبح امروز (پنجشنبه) در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شده است.

کد خبر: 119031

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0