13 مرداد 1401 - 8:00 ق.ظ

بررسی سیاست کلی ارتقای هویت اجتماعی زنان، محور نشست سردار اشتری و خزعلی

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کل کشور و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشستی مشترک به بررسی برخی مسائل اجتماعی در حوزه زنان و خانواده و سیاست کلی ارتقای هویت اجتماعی جامعه زنان در ایران اسلامی پرداختند.

در این گفت وگوی صریح و صمیمی که با حضور صاحبنظران حوزه زنان و خانواده در محل این معاونت برگزار شد، مطرح شد که تضارب آراء در ساحت اندیشه‌ورزی همواره دارای خاستگاهی اسلامی و انقلابی در ایران اسلامی بوده است. قرارگیری مسئولان و متولیان امر در معرض نظرات موافق و مخالف که در فضای عالمانه بیان می‌شود یکی از موکدات مورد تایید رهبر معظم انقلاب است.

از همین رو معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده بر آن شد تا ناظر به برخی مسائل اجتماعی در حوزه زنان و خانواده و در راستای سیاست کلی ارتقای هویت اجتماعی جامعه زنان در ایران اسلامی با دعوت از فرمانده انتظامی کل کشور سردار حسین اشتری، فراجا را از نزدیک با نظرات جمعی از متخصصان، کارشناسان و کنشگران عرصه زنان و خانواده به صورت صریح و صمیمی آشنا کند.

محور اصلی این گفت وگوی صریح و صمیمی آثار و پیامدهای اقدامات پلیس امنیت اجتماعی بود که در این نشست بر حفظ سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی و ضرورت تحول در اقدامات میدانی با محوریت آموزش نیروی انسانی حاضر در پلیس امنیت اجتماعی تاکید شد.

همچنین تاکید بر قانون و ضرورت مقابله با باندها و جریان‌های سازمان یافته مروج ناهنجاری‌های اخلاقی اجتماعی یکی دیگر از موارد مورد پذیرش در این نشست بود و در عین حال ضرورت جلوگیری از وقوع اندک خطاهای انسانی نیز یکی از بایسته های مورد اشتراک بود.

ضرورت تحول سازوکاری و البته ارائه پیشنهادات تخصصی – عملیاتی موضوعاتی بودند که در دستور کار جلسات آتی مشترک قرار گرفت.

کارشناسان حاضر در نشست به صورت شفاف نقطه نظرات خویش را در مقام موافقت و در مقام مخالفت با برخی از عملکردها ابراز داشتند که به صورت همدلانه توسط فرمانده انتظامی کل کشور یا پذیرفته شد و یا پاسخ داده شد.

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کل کشور ضمن تشکر از برگزاری چنین جلسه‌ای با بیان برخی از ابعاد اقدامات صورت گرفته در ارتباط با پلیس امنیت اجتماعی تصویری شفاف را در اختیار دغدغه‌مندان عرصه زن و خانواده قرار داد.

کد خبر: 119001

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0