12 مرداد 1401 - 6:00 ب.ظ

آیت الله جنتی: قدر نعمت حرکت در مسیر اهل بیت(ع) را بدانیم

دبیر شورای نگهبان گفت: خداوند پدران ما را رحمت کند که این میراث (بودن در مسیر اهل بیت علیه السلام) را برای ما گذاشتند، امیدواریم که قدر این نعمت را بدانیم و راه را به درستی بپیماییم.

از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱) در جلسه این شورا با تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان گفت: غم امام حسین (ع) هرگز کهنه نمی‌شود؛ خداوند دست ما را در دنیا و آخرت از دامن اهل بیت کوتاه نفرماید و توفیق دهد تا در دنیا راه‌شان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: طبق روایت هرکس اهل بیت را دوست داشته باشد خداوند را دوست دارد و هر کس ایشان را دشمن بداند دشمن خدا است.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه افتخار ما ایرانی‌ها این است که محب و دوستدار اهل بیت علیه السلام هستیم و دل‌مان مملو از محبت آل پیغمبر (ص) است، تصریح کرد: امیدواریم در دنیا و آخرت اهل بیت دست ما را بگیرند و عاقبت‌مان ختم به شهادت شود.

آیت‌الله جنتی، ایران را مملکت علوی، فاطمی، حسنی، حسینی و مهدوی برشمرد و اظهار داشت: خداوند پدران ما را رحمت کند که این میراث (بودن در مسیر اهل بیت علیه السلام) را برای ما گذاشتند، امیدواریم که قدر این نعمت را بدانیم و راه را به درستی بپیماییم.

وی در خاتمه با بیان اینکه باید در کنار قدردانی زبانی از اهل بیت (ع) به صورت عملی هم در این مسیر حرکت کنیم، گفت: سلام بر چشم‌هایی که در این ۲ ماه بر اباعبدالله الحسین گریه می‌کنند.

کد خبر: 118987

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0