12 مرداد 1401 - 3:00 ب.ظ

اجرای «بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی» در سراسر کشور

دفتر پژوهش،آموزش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح بسته جامع «آموزش نمایشنامه‌نویسی» را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر پژوهش آموزش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی در نظر دارد با توجه به نیازسنجی انجام شده از سوی امور استان‌ها و با همراهی استادان جوان و پیشکسوت فعال در حوزه نمایشنامه‌نویسی به اجرای طرح بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی در سراسر کشور بپردازد.

بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی در سه بخش حضوری، آنلاین و آفلاین و با حمایت دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری از مردادماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اصول نمایشنامه‌نویسی مقدماتی، اصول نمایشنامه‌نویسی پیشرفته، تحلیل نمایشنامه، نمایشنامه‌نویسی و روایت، نمایشنامه‌نویسی اقتباسی، نمایشنامه‌نویسی کودک و عروسکی، نمایشنامه‌نویسی رادیویی و بحث ایده و طرح خیابانی از جمله موضوعات محوری این بسته به شمار می‌‎روند.

گروه سنی هنرجویان برای شرکت در این دوره آموزشی به ویژه در بخش حضوری محدودیت ندارد و هنرجویان پس از پایان این دوره آموزشی از سوی اداره کل برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گواهی حضور دریافت خواهند کرد.

جزییات و شرایط ثبت نام در«بسته جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی» و شرایط تداوم آموزش پس از برگزاری این دوره، به زودی از سوی دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کد خبر: 118977

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0