4 مرداد 1401 - 6:10 ب.ظ

کارخانه چینی زرین ایران؛ صنعت نمونه سبز کشور

 اعضای پایگاه خبری توان نگار در بازدید یک روزه خود از کارخانه چینی زرین ایران ، از نزدیک با نحوه تولیدات این کارخانه نمونه سبزی کشور آشنا شدند.  در این برنامه مجید کیانی مدیر روابط عمومی کارخانه چینی زرین در گزارش کوتاهی گفت : این کارخانه ۱۵۰ سال سابقه دارد و هم اکنون با یک هزار و ۵۰۰ نفر مشغول کار می باشد.

به گزارش عصر اصفهان/ وی افزود کارخانه چینی زرین ایران تمامی استانداردهای روز دنیا شامل کیفیت بهداشت و محیط زیست را دارا می باشد ،  به طوری که تایید استاندارد تولیدات چینی در کشور و همچنین واردات این محصول زیر نظر استاندارد این کارخانه صورت می گیرد.
 کیانی گفت سالانه ۱۴ تن تولید های این کارخانه است که علاوه بر مصرف داخلی به ۲۰ کشور دنیا و همچنین اروپا صادر می شود. و هم اکنون این کارخانه در ۳فاز مشغول کار است و در جهت توسعه حرکت می نماید و در فاز سوم کارخانه تمام کارها به صورت تمام اتوماتیک انجام می گیرد ،  که در دنیا جزوه سه کشور صاحب این فناوری هستیم.
 در این بازدید منصور گلناری شمه ای  از فعالیتهای پایگاه خبری توان نگار از جمله برگزاری ۴ جشنواره رسانه ملی معلولان را یادآوری نمود.
 لازم به ذکر است کارخانه چینی زرین ایران که در ۴۳ کیلومتریجاده اصفهان – مبارکه واقع شده است ، در زمینی به وسعت ۲۰۰ هزار متر مربع با زیربنای ۱۶۰ هزار متر مربع احداث و مابقی آن فضای سبز میباشد
کد خبر: 118662

نویسنده: /asreesfahannews.ir/

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0