16 تیر 1401 - 3:54 ب.ظ

مدیر کل زندان های استان اصفهان :

آزادی ۴۲ زندانی با ۱۴۵ میلیارد به کمک شکات و‌ خیران استان اصفهان

علیرضا بابایی مدیرکل زندان های استان اصفهان در ادامه سلسله گزارشات واطلاع رسانی و پاسخگویی به مردم از آزادی ۴۲ زندانی با ۱۴۵ میلیارد ریال خبر داد.

 

عصراصفهان – سرویس خبر
علیرضا بابایی مدیرکل زندان های استان اصفهان در ادامه سلسله گزارشات واطلاع رسانی و پاسخگویی به مردم از آزادی ۴۲ زندانی با ۱۴۵ میلیارد ریال خبر داد.
بابایی با اعلام این خبر گفت:در طول هفته قوه قضاییه با تلاش رؤسای زندان ها،مددکاران کارشناسان اجرای احکام زندان ها و خیران با برگزاری جلسات مختلف صلح و سازش زمینه آزادی ۴۲ زندانی محکوم در زندان های استان رقم خورد.
عضو شورای قضایی استان افزود: سلسله نشست های مددجویان با شکات زندانیان در زندان ها گاها با حضور خیران صورت می گیرد که بدین منظور در شش زندان اصفهان،خمینی شهر،کاشان،گلپایگان،نجف آبادونطنز تعداد ۴۲ زندانی با رضایت شکات و پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و۵۴۵ میلیون ریال توسط خیران وآورده زندانی آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.
مدیرکل زندان های استان در تشریح تعداد زندانیان استان ادامه داد : تعداد ۲۲ زندانی با مبلغ ۹میلیارد و۶۵۰ میلیون ریال از زندان مرکزی ،زندان خمینی شهر با ۵زندانی ومبلغ ۲میلیارد و۴۵۰ میلیون ریال،زندان شهرستان کاشان با ۱۰ نفر و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ،زندان شهرستان گلپایگان ۲نفر با ۲۴۷ میلیون ریال،زندان شهرستان نجف آباد با ۲نفر و مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال و زندان شهرستان نطنز با یک نفر و مبلغ ۳۲ میلیون ریال زمینه آزادی آنان مهیا و به آغوش خانواده و جامعه بازگشته اند.
بابایی با قدردانی از شکات به عنوان اولین گروه خیران در زندان ها خواستار حضور بیشتر آنان در تمامی ایام و به خصوص اعیاد قربان و غدیر جهت آزادی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده گردید .

کد خبر: 117774

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0