معرفی بازیگران جوانی که می‌توانند جایگزین آل پاچینو در فیلم «مخمصه ۲» شوند

کدام بازیگران می‌توانند جانشین ستاره بزرگ سینمای جهان شوند؟

مان ادامه اتفاقات جنایی این فیلم در سال ۱۹۹۵ را می‌سازد و بار دیگر حول محور کارآگاه وینسنت هانا (آل پاچینو) و مغز متفکر جنایی نیل مک‌کاولی (رابرت دنیرو) متمرکز است. با این حال، این بار زندگی هانا و مک‌کاولی در زمان جوانی و پیری‌شان را به نمایش می‌گذارد.

به نقل از slashfilm، چند روز پیش در جشنواره فیلم ترایبکا هنگام صحبت در مورد ساخت دوباره فیلم مخمصه، زمانی که از آل پاچینو پرسیده شد که به نظر او چه کسی می‌تواند نقش کارآگاه وینسنت هانا را به جای او در این فیلم بازی کند، پاسخش احتمالا شما را شگفت‌زده می‌کند.

او پاسخ داد: «تیموتی شالامی. منظورم این است که او یک بازیگر فوق‌العاده است.»

 

این پاسخ ما را به این فکر انداخت که چه بازیگران جوان دیگری می‌توانند نقش مهم هانا را بازی کنند. و این مطلب در مورد کسانی است که برای این نقش مناسب هستند.

تیموتی شالامی

کدام بازیگران می‌توانند جانشین ستاره بزرگ سینمای جهان شوند؟ | پاسخ آل پاچینو که همه را شگفت زده کرد

خب، قاعدتا واضح است که تیموتی اولین گزینه باشد. از اینها گذشته، این بازیگر همان شخصی بود که پاچینو او را برای بازی در نقش هانای جوان پیشنهاد داد. اگرچه ممکن است این فقط یک شوخی باشد، اما نمی‌توانیم این موضوع را انکار کنیم که این بازیگر ۲۶ ساله برای این نقش مناسب است.

او به نوعی شبیه یک پاچینوی جوان‌تر به نظر می‌رسد. با اینکه کاملا به هم شباهت ندارند، اما مطمئناً همین شباهت اندک هم می‌تواند کافی باشد. به نظر می‌رسد شالامی یکی از بااستعدادترین و کاریزماتیک‌ترین بازیگران نسل کنونی است. مهم نیست که او چه کارهای بدی در زندگی‌اش می‌کند، شالامی استعدادی دارد که می‌تواند به جای یکی از بزرگ‌ترین بازیگران زنده عصر ما بازی کند.

کالام لینچ

کدام بازیگران می‌توانند جانشین ستاره بزرگ سینمای جهان شوند؟ | پاسخ آل پاچینو که همه را شگفت زده کرد

البته که نباید شالامی تنها بازیگر مدعی این نقش باشد. اگرچه کالام لینچ هنوز چندان شناخته‌شده نیست، اما احتمالاً زمان زیادی نخواهد گذشت تا نقش‌های اصلی را بگیرد. او از طریق نقش‌هایش در «Benediction» و «Bridgerton» خود را به عنوان بازیگری تثبیت کرد که باید مراقب او بود، حتی جدا از تاریخچه طولانی و پر پیچ و خم بازیگری خانواده‌اش، شباهت اندکی به پاچینو هم دارد.

جک اوکانل

کدام بازیگران می‌توانند جانشین ستاره بزرگ سینمای جهان شوند؟ | پاسخ آل پاچینو که همه را شگفت زده کرد

جک اوکانل از زمان ایفای نقش یک دلال بدکار در «پوست‌ها» راه بسیار زیادی را پیموده است. با جمع‌آوری یک رزومه قوی و بازی در نقش‌های مختلف، شاید اینکه اوکانل شباهت زیادی به پاچینو ندارد مهم نباشد. با این حال، مهم این است که او می‌تواند به‌راحتی خود را به عنوان یک هانای جوان‌تر و ساده‌لوح‌تر در فیلم مخمصه نشان دهد.

برای مثال، نقش او به عنوان یک سرمایه‌گذار تفنگدار در «هیولای پول» “Money Monster” جودی فاستر این موضوع را به‌روشنی نشان می‌دهد. در حالی که خود فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد، اوکانل توانست نقش خود را در این فیلم به‌خوبی ایفا کند. این نقش، اگر به خاطر دردی که او در سرتاسر فیلم از خود نشان می‌دهد نبود، می‌توانست به‌راحتی یک‌بعدی باشد. همین پویایی است که اوکانل را در نقش جوانی پاچینو، با وجود نداشتن شباهت ظاهری، به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

 

بیایید اینجا واقع‌بین باشیم؛ مهم نیست این بازیگران جوان چقدر تلاش کنند، فقط یک آل پاچینو وجود دارد. به همین دلیل بهترین گزینه بعدی برای این نقش …

آل پاچینو با تکنولوژی پیری‌زدایی

کدام بازیگران می‌توانند جانشین ستاره بزرگ سینمای جهان شوند؟ | پاسخ آل پاچینو که همه را شگفت زده کرد

نکته اینجاست، شما می‌توانید استدلال کنید که نقش هانا بهترین بخش فیلم «مخمصه» است و هر تلاشی برای جایگزینی او بیهوده خواهد بود.

به همین دلیل است که بهترین انتخاب ممکن برای بازی در نقش هانا در این فیلم، خود پاچینو است. درست است که او ۸۲ سال دارد، اما مطمئناً می‌تواند دقیقاً همان کاری را که در فیلم ۱۹۹۵ انجام داد، انجام دهد. تنها چیزی که او نیاز دارد ظاهری جوان‌تر است که می‌تواند از طریق فن‌آوری‌ها و تکنیک‌های مختلف پیری‌زدایی موجود به دست آید. اینطور نیست که پاچینو با پیری بیگانه باشد، زیرا نقش جیمی هوفا را در فیلم «ایرلندی» مارتین اسکورسیزی در سال ۲۰۱۹ بازی کرده است. بنابراین این گزینه را می‌توان از هر گزینه دیگری محتمل‌تر فرض کرد.

کد خبر: 117145

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0