31 خرداد 1401 - 10:00 ق.ظ

یک ساز ناکوک در سمفونی دولت

در روزهایی که خبر از سفر هیات دولت به مناطقی از دولت است، رسانه های محلی و کانالهای خبری اینترنتی، از زاویه ی دید خود به این رویداد پرداخته و هر یک انتظارات مورد نظر را مطرح می کنند.  

 

در روزهایی که خبر از سفر هیات دولت به مناطقی از دولت است، رسانه های محلی و کانالهای خبری اینترنتی، از زاویه ی دید خود به این رویداد پرداخته و هر یک انتظارات مورد نظر را مطرح می کنند.

از قضا همه می خواهند وضعیت موجود (که به حق برای توده مردم روزگار سختی شده است) تغییر کرده و رونق اقتصادی قرین روزگار شده و حداقل رفاه در جیب ها و سفره ها را تجربه کنند!

در این وانفسا یکی از شهرداری چی ها می گفت :(راستش قلبا خواستار منحل شدن کمیسون ماده 100 هستم تا هرگونه خلاف سازی تنها با تخریب پاسخ داده شود نه با فرهنگ، پولش را بده و بر سبیل شاه، نقاره بزن!!!!!!!)، دیگری از آموزش و پرورش، آن روزنامه چی از معیشت خبرنگار و بیمه و هزار راز سر به مهر نگفتنی دیگر…

القصه، یکی از همین روزها هم نوبت اصفهان شد، دولت آمد با صولت و ای کاش می آمد بی صولت ! مردم حاضر شدند تا کوهی از مشکلات را مستقیما و بدون واسطه، برسانند به آن که باید برسد، آقای رئیسی  ، رییس جمهور مردمی و خاک نشین.

انقلابی شروع کرد و گفت، اصفهان استان انقلاب است( این جمله را نقل کردم تا بعد که با آن کار دارم، شاهد باشد!)،  از پیکر بیمار زنده رود که اینک به لطف ندانم کاری ها دیگر گویا به کما رفته عیادت کرد تا پیامی را برای همگان بفرستد(گویا نزدیکترین افراد به تیم دولت، این پیام را درک نکردند) ، از شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری در کشور نیز دیدن کرد تا بدانند که می داند، اصفهان قطب صنایع پیشرو و دانش بنیان  کشور است، و این البته برای جوانان این دیار، نوید بخش، حضور پیگیرانه شخص رییس دولت است ، الحمدلله!  همه چیز داشت خوب پیش می رفت، اما طبق قانون نحس مورفی(بدترین حادثه در بدترین زمان ) در این سمفونی،  یک ساز ناکوک و آماتور هارمونی را به هم ریخت ! صولت، پیام سفر دولت را درک نکرد یا داستان چیز دیگری بود نمیدانم اما قطعا ندانست  که هویت و شناسنامه اصفهان، دینداری، ولایتمداری، عشق به اهل بیت و شهادت و ایثار است و این عرصه تنها برای سیمرغ است نه دیگرانی که لاف پهلوانی در غربت می زنند!

از یاد برد خط شیر را ، فراموش کرد، سخن شهید کاظمی را که گفت: خرم شهر را خدا آزاد کرد یا نه الله اعلم . بیست و سه هزار شهید را نفهمید، مهمان نوازی سالیان سال را (در قالب پذیرش مهاجران)درک نکرد یا هرچه اما قلب خانواده های ایثارگر را نشانه رفت و بر زبان جاری ساخت  سرود گسست وحدت را و فضله موش در دیگ افتاد.

آقای رئیس جمهور، سید ابراهیم عزیز ، سید محرومان   امید اصفهان اجازه دارم بگویم وجود چنین دوستان ندانم بکاری پیرامون شما، کار دشمنان انقلاب و ایران را چقدر ساده می کند؟

ای کاش شما به عنوان رهبر سمفونی وحدت، در گلستان شهدای نصف جهان، سازتان را کوک می کردید و گوش کوک ناکوک را می چرخاندید، تا نوا، هم نوا می شد…

امروز بهار با خرداد ماهش به پایان رسید  اما هر زمان که خانه تکانی یا غبار روبی کنید، باز هم تازگی مهمان منزل شما می شود.

خلاصه مطلب آنکه زخمی بر دل مردم دیار شهدا نشست که دشمن به این سادگی نمی توانست، چنین زخمه ای  بر تار دل ریش او بزند.

با همه اینها امید داریم که این حرکت انقلابی به نتیجه برسد…

 

کد خبر: 117059

نویسنده: بی نام اصفهانی

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0