16 خرداد 1401 - 3:30 ب.ظ

دبیر کارگروه اقتصادی استانداری اصفهان:

اصفهان با کمبود شدید نیروی کار ماهر مواجه است

با وجودی که آمار ۲۲۰ هزار بیکار در اصفهان داده‌ می‌شود اما کمبود شدید نیروی کار در استان به یک معضل مبدل شده است.

 

 

محمدرضا قاسمی دبیر کارگروه اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با وجودی که آمار ۲۲۰ هزار بیکار در اصفهان داده‌ می‌شود اما کمبود شدید نیروی کار در استان به یک معضل مبدل شده است.

قاسمی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اصفهان افزود : در اصفهان بیکار نداریم بلکه بیشتر افراد فاقد مهارت داریم که باید آن‌ها را به یک مهارت مجهز و اقدام به استخدام آن‌ها کرد.

وی بیان داشت : به دنبال افزایش ۵۷ درصد حقوق کارگران کمترین میزان تعدیل نیرو را امسال نسبت به سال گذشته داشتیم، از ۲۲۰ هزار بیکار برای ۳۶ هزار نفر شغل ایجاد شده است.

دبیر کارگروه اقتصادی استانداری اصفهان اظهارداشت : به منظور افزایش بهره‌وری و جلوگیری از سوء استفاده‌های اجتماعی همچون ایجاد مزارع غیرقانونی رمز ارز و انبار احتکار کالا، سازمان صمت، جهادکشاورزی و فرمانداران استان موکلف به شناسایی واحد‌های تولیدی تعطیل شده کردند و به صورت فصلی آن را در اختیار کارگروه اقتصادی استانداری قرار بدهند.

قاسمی افزود  : در تمام قرارداد‌های واگذاری و اجاره به شرط تملیک اراضی دولتی استان مربوط به عودت زمین در صورت عدم بهره‌برداری کامل در موعد مقرر زمان دادیم.

کد خبر: 116303

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0