20 مهر 1400 - 1:50 ب.ظ

2021 سالی تاریخی برای محمد رضا گرایی

محمدرضا گرایی بیستمین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران را در رقابت‌های جهانی و المپیک به نام خود ثبت کرد تا تنها ورزشکاران ایران باشد که در یک سال قهرمان جهان و المپیک شده است.

به گزارش عصر اصفهان، گرایی پس از کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۱ نروژ اظهار داشت: ابتدا خدا را شکر می‌کنم که در نروژ هم سربلند بودم و به مدال طلا رسیدم. از تمام هموطنانم و همه همشهری‌هایم هم تشکر می‌کنم که دعای خیرشان بدرقه راه من و محمدعلی شد. خوشحالم هم در المپیک و هم در جهانی قهرمان شدم. گرایی بیان کرد: نتایج کشتی فرنگی در مسابقات جهانی حاصل برنامه ریزی دو ساله بود که با کادرفنی داشتیم. اول با گزینشی المپیک شروع شد، چون سهمیه ۶۷ کیلو را نداشتیم. بعد از المپیک هم قرار بود در جهانی شرکت کنم که ثمره‌اش دو طلای شد. قهرمان جهان و المپیک اضافه کرد: هم اکنون احساس خیلی خوبی دارم که در سال ۲۰۲۱ بعد از مشکلاتی که کرونا به وجود آورد، توانستم دو تا طلا بگیرم. امیدوارم تا اندازه‌ای از ناراحتی‌هایی که در این مدت به دلیل شرایط کرونایی برای ملت عزیز ایجاد شد، کم کرده باشم. امسال ۴ نماینده از فارس در تیم ملی داشتیم. امیدوارم که این تعداد را بیشترش کنیم و بهترین مدال‌ها برای استان فارس بگیریم.

سایت اتحادیه جهانی کشتی که پیش از این با انتشار توییتی لقب عقاب را برای محمدرضا گرایی پیشنهاد کرده بود، پس از قهرمانی او این بار لقب ققنوس را برای این کشتی گیر در نظر گرفت و نوشت، اگر لقب محمدعلی گرایی شاهین باشد می‌توان محمدرضا را ققنوس نامید، زیرا او بار‌ها از خاکستر‌های نزدیک به شکست برخاسته است. این سایت علاوه بر این، برای محمدرضا گرایی صفت”بی باک” را به کار برد و نوشت، گرایی بی باک عنوان قهرمانی ۶۷ کیلوگرم جهان را به طلای المپیک اضافه کرد.

 

102

کد خبر: 45240

منبع: سرویس ورزشی

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0