14 اردیبهشت 1399 - 11:29 ق.ظ

۹۰ درصد افراد، روش مستقیم آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کردند

وزیر اقتصاد اظهار داشت: سهام عدالت و صندوق واسطه گری مالی ۴۳۰ هزار میلیارد تومان به ارزش بازار اضافه کرده است. برنامه ریزی این است که بعد از اولین صندوق‌ای تی اف به سراغ سهام عدالت می‌رویم و بعد از اعلام توزیع سهام اولین صندوق، سهام شرکت‌های بعدی را آماده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایلنا، فرهاد دژپسند در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در واقع همکاری نزدیک باعث صدور دستور رهبری برای آزادسازی سهام عدالت شد. بسیاری از افراد شغل خود را از دست دادند و آزادسازی سهام عدالت فرجی برای آن‌ها است.

۴۳۰ هزار میلیارد تومان به ارزش بازار اضافه شد

وی ادامه داد: بازار سرمایه با اقبال قابل توجهی مواجه است. یک اتفاقی افتاده است و همه به این مامن پناه می‌آورند و ما نیز از این شرایط استقبال می‌کنیم. سهام عدالت و صندوق واسطه گری مالی ۴۳۰ هزار میلیارد تومان به ارزش بازار اضافه کرده است.

وزیر اقتصاد در مورد صندوق‌های واسطه گری بعدی گفت: برنامه ریزی این است که بعد از اولین صندوق‌ای تی اف به سراغ سهام عدالت می‌رویم و بعد از اعلام توزیع سهام اولین صندوق، سهام شرکت‌های بعدی را آماده می‌کنیم.

دژپسند افزود: از آنجایی که تخفیفات قابل توجهی ارایه می‌شود، می‌خواهیم تمام آحاد و اقشار مردم از آن بهره‌مند شوند و از مدیریت بخشی سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌کنیم تا به همه اطلاع رسانی شوند که نسبت به استفاده از این فرصت اقدام کنند.

کد 300

کد خبر: 43941

منبع: ایلنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0