12 اردیبهشت 1399 - 2:18 ب.ظ

۶ هزار میلیارد تومان خسارت بخش ورزش در ۳ ماه گذشته

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش گفت: تعطیلی فعالیت‌های ورزشی بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال خسارت به این بخش در سه ماه گذشته کشور وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، جمشید تقی‌زاده که روز پنجشنبه برای افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال ایوانکی به استان سمنان سفر کرده، اظهار داشت: تعطیلی فعالیت‌های ورزشی بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال خسارت به این بخش در سه ماه گذشته کشور وارد کرده است.

وی افزود: با پیشنهاد این وزارت و تصویب هیئت وزیران، اجاره بهای چهار هزار و ۳۰۰ اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی با توجه به تعطیلی آنان در این مدت بخشوده شد.

معاون ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های وزارتخانه برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به این بخش تصریح کرد: تسهیلات مالی ارزان قیمت در اختیار ۲۸ هزار باشگاه‌دار و فعال ورزشی کشور قرار می‌گیرد.

تقی‌زاده افزود: به ازای فعالیت هر فرد در باشگاه‌ها، تسهیلات ارزان قیمت به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد که نیمی از آن برای حقوق نیرو‌های انسانی و نیمی برای اجاره در نظر گرفته شده است.

کد 300

کد خبر: 44017

منبع: وزارت ورزش

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0