8 دی 1399 - 2:37 ب.ظ

۵ وسیله‌ای که باید در زمستان داخل خودرو نگه دارید

نمی‌توان انکار کرد که زمستان در کنار همه زیبایی‌های خود ریسک رانندگی ناایمن را کاهش می‌دهد، اما به نظر می‌رسد راهکار‌هایی وجود دارد که بتوان این ریسک را کاهش داد و از رانندگی در روز‌های سرد زمستان لذت برد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از سرویس خواندنی‌های انتخاب، نگهداری برخی وسایل داخل خودرو با وجود سادگی و عدم پیچیدگی می‌تواند بسیار کاربردی باشد، در ادامه به معرفی ۵ مورد از این وسایل می‌پردازیم:

جعبه کمک‌های اولیه

همیشه باید یک جعبه کمک‌های اولیه داخل ماشین خود داشته باشید، این جعبه کمک می‌کند شما در شرایط اضطراری از پس مشکلات سرپایی یا جدی بربیایید درواقع از یک زخم کوچک روی دست تا سردرد و فشار خون در مسیر یک سفر کوتاه یا بلند را می‌توان به شکل موقت از طریق همین جعبه تسکین دهید.

کابل‌های ویژه خودرو

کابل‌های تقویت کننده باتری ماشین یکی از گزینه‌های مهم در فصل سرما محسوب می‌شوند، باتری ماشین در فضل‌های سرد بسیار ضعیف و آسیب پذیر می‌شوند و در نتیجه می‌توانید با کمک این کابل‌ها خودرو را از خطر خاموش شدن و استارت نخوردن نجات دهید.

چاقوی چندکاره

خرید چاقوی چندمنظوره برای داخل ماشین یک گزینه فوق العاده است، درواع چاقویی که شامل دربازکن، ناخنگیر و مواردی مشابه است به ویژه در سفر‌های جاده‌ای کاربرد زیادی دارد.

یک چراغ قوه تعداد زیادی باتری پشتیبان

در مواقع اضطراری، باید منبع نور قابل اعتمادی غیر از چراغ قوه تلفن هوشمند خود داشته باشید؛ بنابراین سعی کنید حتما از چراغ قوه‌های مناسب با نور کافی استفاده کنید تا بتوانید در شرایط خاص از این نوع محصولات استفاده کنید.

پتو

شاید باورکردنی نباشد، اما پتو در ماشین می‌تواند د رشرایط اضطراری بسیار کمک کننده باشد، به ویژه در هنگام بسته شدن راهها، اجبار به ماندن در ماشین، نبود بنزین کافی و در نتیجه خاموش ماندن بخاری.

کد 300

کد خبر: 34830

منبع: انتخاب

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0