17 اسفند 1399 - 7:44 ب.ظ

نماینده پارلمان اروپا:

۳۸ کشور تحت تحریم آمریکا هستند

«میک والاس» نماینده ایرلندی پارلمان اروپا امروز (شنبه) از اشتیاق واشنگتن برای اعمال تحریم علیه کشور‌های مختلف انتقاد کرد. وی در پیامی در توییتر نوشت: «آمریکا در حال حاضر علیه ۳۸ کشور در جهان تحریم اعمال کرده که نوعی تروریسم اقتصادی به شمار می‌آید و اتحادیه اروپا در بسیاری از این تحریم‌ها آمریکا را همراهی کرده است.»

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از فارس، «میک والاس» نماینده ایرلندی پارلمان اروپا امروز (شنبه) از اشتیاق واشنگتن برای اعمال تحریم علیه کشورهای مختلف انتقاد کرد.

وی در پیامی در توییتر نوشت: «آمریکا در حال حاضر علیه 38 کشور در جهان تحریم اعمال کرده که نوعی تروریسم اقتصادی به شمار می‌آید و اتحادیه اروپا در بسیاری از این تحریم‌ها آمریکا را همراهی کرده است.»

این نماینده پارلمان اروپا در ادامه پیام خود به کوبا نیز اشاره کرد که با وجود آنکه تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد اما به بیش از 39 کشور جهان تیم پزشکی برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا اعزام کرده است.

والاس چند روز پیش نیز با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتر خود گفت: «طی ۲۰ سال گذشته، شاهد افزایش چشمگیر در استفاده از تحریم‌ها توسط یک یا گروهی از کشورها بر دولت‌های دیگر یا اشخاص بودیم که معمولا به‌عنوان واکنشی به بهانه اقدامات ضد حقوق بشری اعمال شدند».

کد 300

کد خبر: 33594

منبع: فارس

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0