28 بهمن 1400 - 2:59 ب.ظ

۱۸۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند/ شناسایی۱۷ هزار و ۵۴۵ بیمار جدید

از دیروز تا امروز (۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۵۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۴۲ نفر از آنها بستری شدند.

۱۸۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند/ شناسایی۱۷ هزار و ۵۴۵ بیمار جدید

به گزارش عصر اصفهان به نقل از ایرنا،  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۱۱۰ نفر رسید، تا کنون ۶ میلیون ۴۰۲ هزار و ۸۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۴۶ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۸۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۱ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۲۱۹ نفر دُز اول، ۵۴ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۵۶۱ نفر دُز دوم و ۲۱ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۶۲۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۳۸ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۴۰۶ دُز رسید.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و صفر شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفتم بهمن ماه در پیامی توئیتری با اشاره به افزایش موارد بستری و سرپایی از ورود کشور به پیک ششم کرونا خبر داد.

بهرام عین اللهی در این توئیت نوشت: متاسفانه با افزایش موارد بستری و سرپایی باید اعلام کنیم که عملا وارد پیک ششم شده ایم.

وی اضافه کرد: توصیه اکید وحتی خواهش ما رعایت همان راهکارهای ساده اما مهم وحیاتی است، استفاده صحیح از ماسک، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن به ویژه دز سوم است.

تدروس ادهانوم، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت همچنین نسبت به «سونامی» سویه‌های اومیکرون و دلتا به دنبال رکوردشکنی موارد ابتلا به «کووید ۱۹» در سطح جهان هشدار داد. does ivermectin treat heartworm in dogs وی بار دیگر خواستار دسترسی منصفانه به واکسن کرونا در سطح جهان شد.

وی افزود: «میلیاردها نفر» در سطح جهان همچنان به طور کامل در برابر بیماری ویروس کرونا «آسیب‌پذیر» هستند. does ivermectin kill cancer

همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون جان بیش از  پنج میلیون نفر را در سطح جهان گرفته است. ivermectina gotas dosis niños 3 años

کد خبر: 47949

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0