22 اسفند 1399 - 11:15 ق.ظ

پاریس:

۱۶۰ تروریست فرانسوی در سوریه حضور دارند

رئیس سازمان امنیت ملی فرانسه گفت که هنوز ۱۶۰ تروریست تبعه این کشور هنوز در سوریه فعالیت دارند که اکثر آن‌ها در شمال غرب این کشور به سر می‌برند و دستگاه امنیتی فرانسه به دقت تحرکات آن‌ها را برای ممانعت از هرگونه عملیاتی در خاک خود تحت نظر دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از شفقنا، رئیس سازمان امنیت ملی فرانسه گفت که هنوز ۱۶۰ تروریست تبعه این کشور هنوز در سوریه فعالیت دارند.

به گزارش روداوونت، «لوارن نونیز» به روزنامه لوفیگارو گفت که ۱۶۰ تروریست تبعه فرانسه در سوریه حضور دارند که اکثر آن‌ها در شمال غرب این کشور به سر می‌برند و دستگاه امنیتی فرانسه به دقت تحرکات آن‌ها را برای ممانعت از هرگونه عملیاتی در خاک خود تحت نظر دارد.

او با بیان اینکه تروریست‌های داعش به دلیل اقدامات ائتلاف و سازمان‌های اطلاعاتی متحمل شکست‌های بزرگی شده‌اند، گفت که آن‌ها در حال بازچینی خود به شکل سری هستند و هرچند ضعیف شده‌اند اما هنوز توان تبلیغاتی و عملیاتی دارند.

«لوارن نونیز» در ادامه گفت که این ۱۶۰ نفر در میان تروریست‌های داعش، هیئه تحریر الشام، گردان دیابی و گروهک حراس الدین حضور دارند و طبق بررسی‌های سازمان امنیت ملی فرانسه در مناطق ساحلی سوریه، عراق و مناطق دیگر تروریست‌ها به سمت ساخت سلاح‌های شیمیایی و استفاده از پهپادها پیش رفته‌اند و این نگرانی وجود دارد که تروریست‌ها بخواهند این تجربه‌ها را به کشور خود انتقال دهند، هرچند توانایی انتقال این نوع سلاح‌ها برای تروریست‌ها محدود است.

کد 300

کد خبر: 32613

منبع: شفقنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0