16 مهر 1399 - 5:44 ب.ظ

یک فرد معلوم‌الحال در پشت پرده شکایت النصر از پرسپولیس!

این روزها اتفاقی رخ داده که به خودزنی و جبهه گیری علیه بخشی گسترده از مردم و البته پرچم جمهوری اسلامی ایران شبیه است. این فرد معلوم الحال که با استفاده از احساسات رقیق مشتی جوان خام آنها را به اسم تعصب و حمایت از تیم خودی علیه پرسپولیس شورانده و باعث شده به اشتباه مسایل را به اطلاع ای اف سی برسانند و به نوعی امنیت ملی را به خطر بیاندازد، چند روزی است که از کشور خارج شده و می‌طلبد نهادهای نظارتی یک بار برای همیشه جلو اقدامات این فرد را بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، مشرق نوشت: این روزها اتفاقی رخ داده که به خودزنی و جبهه گیری علیه بخشی گسترده از مردم و البته پرچم جمهوری اسلامی ایران شبیه است.

فردی در داخل کشور رسانه ای دارد و البته با توجه علایق رنگی اش تبدیل به یکی از عوامل افشای مسایل داخلی کشور به نهادهای خارجی شده است. بنك payeer فردی که به باندبازی و لابی گری در به کار گیری مربی و بازیکن شناخته می‌شود و از مجموعه اش کنار گذاشته شده است. شرح موقع 1xbet

با توجه به وضعیتی که امروز برای باشگاه پرسپولیس ایجاد شده و سم پاشی هایی که از داخل علیه نماینده کشورمان صورت می گیرد لازم به نظر می رسد نهادهای نظارتی مانند پلیس فتا به این موارد ورود کرده و مانع از انتقال اخبار و شایعات غلط از داخل ایران به ای اف سی و یا نهادهای دیگر شوند.

این فرد معلوم الحال که با استفاده از احساسات رقیق مشتی جوان خام آنها را به اسم تعصب و حمایت از تیم خودی علیه پرسپولیس شورانده و باعث شده به اشتباه مسایل را به اطلاع ای اف سی برسانند و به نوعی امنیت ملی را به خطر بیاندازد، چند روزی است که از کشور خارج شده و می‌طلبد نهادهای نظارتی یک بار برای همیشه جلو اقدامات این فرد را بگیرند.

کد 300

کد خبر: 37766

منبع: مشرق

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0