20 بهمن 1400 - 11:20 ق.ظ

کنعانی زادگان محکوم شد

کمیته اخلاق کنعانی زادگان را از دو بازی ملی محروم کرد.

کنعانی زادگان

به گزارش عصر اصفهان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق رای خود را در خصوص حسین کنعانی زادگان به شرح زیر صادر کرد:

حسین کنعانی زادگان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از دو بازی ملی مسابقه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

با توحه به بند یک ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطی محرومیت مندرج در رای فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد بود.

همچنین در صورت داشتن درخواست تجدیدنظرخواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق ظرف یک هفته لایحه اعتراضیه خود را به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال کند.

به گزارش عصر اصفهان: در این حکم آمده که از زمان صدور، اجرای آن الزامی خواهد بود و هم‌چنین درخواست برای تجدید نظر نیز نمی‌تواند مانع از اجرای آن شود. بنابراین حتی اگر کنعانی به کمیته استیناف هم شکایت کند، فقط در صورتی از محرومیت مبرا خواهد بود که دادگاه تجدیدنظر را به سود خود خاتمه دهد.

جریمه صد میلیونی که یکی از سنگین‌ترین جرایم مالی فوتبال ایران محسوب می‌شود البته باتوجه به محرومیت دو جلسه‌ای چندان به‌چشم نیامده اما کلیت حکم نقره داغ مدافع تیم ملی ایران محسوب می‌شود.

با این رای کمیته اخلاق، مدافع تیم ملی ایران بازی با کره جنوبی و لبنان که تاثیر بسزایی در صدرنشینی ایران و هم‌چنین بهبود رنکینگ برای حضور در سید دو را دارد از دست خواهد داد و اسکوچیچ باید فکر دیگری برای مرکز خط دفاعی کند.

نکته جالب این‌که کنعانی‌زادگان در همه بازی‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فیکس بود و به‌همراه وحید امیری بیشترین دقایق بازی را به نام خود ثبت کرد اما حالا کنعانی به‌همراه محرمی دیدار حساس با کره را از دست می‌دهد.

 

پیش از این وکیل این بازیکن اعلام کرد که صدای این بازیکن مورد تقلید قرار گرفته اما با رای کمیته اخلاق تخلف این بازیکن ثابت شد.

700/

کد خبر: 47839

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0