5 خرداد 1401 - 2:00 ب.ظ

کشف 400 تُن نهاده دامي احتکار شده در “نائين”

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 400 تُن نهاده دامي احتکار شده به ارزش 50 ميليارد ريال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نائین خبر داد.

 

گروه استان ها _ اصفهان – جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 400 تُن نهاده دامي احتکار شده به ارزش 50 ميليارد ريال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نائین خبر داد.

 

سردار “محمدرضا هاشمی فر ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: ماموران پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی شهرستان نائين در ادامه برنامه هاي مقابله  با محتکران کالاهاي اساسي با اشرافيت و هوشمندي بالاي خود از دپوی مقدار بسیار زیادی نهاده دامي در يکي از انبارهاي اين شهرستان مطلع و بلافاصله رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وي افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و تکميل شدن تحقيقات خود طي هماهنگي با مرجع قضائي با همکاري نیروهای اداره اطلاعات از انبار  مذکور بازديد کردند که در نتيجه این عملیات  401 تُن و 656کيلو نهاده دامي کشف شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اطلاعات این انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت به ثبت نرسیده و موجودی آن نیز اعلام نشده بود جرم احتکار کالا را محرز دانست و گفت: برابر ارزيابي کارشناسان مربوطه ارزش اين نهاده ها بالغ بر 50 ميليارد ريال است که در اين خصوص کارخانه مربوطه پلمب  و یک نفر نيز در این رابطه دستگير و به همراه پرونده براي انجام اقدامات قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

کد خبر: 115802

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0