24 مرداد 1400 - 3:00 ب.ظ

کسب رتبه “شایسته تقدیر”ویژه امور فرهنگی دینی آبفای اصفهان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز

دفتر امور فرهنگی و دینی آبفای استان اصفهان (( رتبه شایسته تقدیر ویژه )) سال 1399 در بین دستگاه های اجرایی استان را به دلیل تلاش در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز به خود اختصاص داد.

به گزارش عصر اصفهان، بر اساس نظر هیئت داوران و ارزیابی انجام شده توسط ستاد اقامه نمازدر سال 1399در مورد برنامه ها و عملکرد ادارات استان در توسعه فرهنگ نماز، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با کسب 100 امتیاز  عنوان ((شایسته  تقدیر ویژه)) را به خود اختصاص داد.

ابراهیم رنجبر، مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاوراستاندار اصفهان با ارسال لوح تقدیر ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، کسب این توفیق را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تلاش های به عمل آمده، مقبول درگاه الهی واقع شده و ذخیره روزی باشد که جز عمل صالح هیچ مدال و عنوانی، کارایی ندارد.

مدیر دفتر امور فرهنگی و دینی آبفای استان اصفهان هم با اشاره به کسب این موفقیت اظهار داشت: در جامعه اسلامی باید نهایت تلاش در  اجرای دستورات  اسلام انجام گیرد  و پاداش اخروی بهترین تقدیر است.

سید اکبر هاشمی افزود: کسب این توفیق مدیون توجه و تلاش مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جهت اقامه نماز و  شعائر دینی است.

 

103

کد خبر: 28819

منبع: عصر اصفهان نیوز

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0